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Brake system
Braking service
Braking system
Constant braking
Continuous braking system
Continuous service brake
Diagonal split braking system
Diagonally-split braking circuit
Foot brake
Foundation braking system
Permanent brake
Primary braking system
Service brake system
Service braking system
Split service brake system

Translation of "split service brake system " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
split service brake system

système de frein de service partagé


service braking system

dispositif de freinage de service | système de freinage de service




diagonal split braking system | diagonally-split braking circuit

système de freinage à deux circuits en diagonale


service braking system | primary braking system | foundation braking system

système de freinage de service | système de freinage principal | frein de service | dispositif de freinage de service


service braking system [ foot brake ]

système de freinage de service [ système de freinage principal | frein de service | frein à pied ]


braking system | brake system | braking service

système de freinage | dispositif de freinage | freinage


continuous braking system | continuous service brake | permanent brake | constant braking

système de freinage continu | dispositif de freinage continu
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
5.3.5. The braking force distribution of the service braking system shall be by design such that during braking with the service brake system on surfaces with different coefficients of friction of split-μ 0,2/0,8 a minimum deceleration can be achieved that is at least 55 % of the mean fully deceleration dm of the service braking system prescribed for the respective vehicle class (see point ...[+++]

5.3.5. La répartition de la force de freinage du système de freinage de service doit être conçue de telle sorte que pendant le freinage avec le système de freinage de service sur des surfaces présentant des coefficients de frottement différents de μ 0,2/0,8, il soit possible d'obtenir une décélération minimale qui corresponde au moins à 55 % de la décélération moyenne en régime dm du système de freinage de service prescrite pour la ...[+++]


In the case of a tractor to which the coupling of a towed vehicle equipped with a brake controlled by the driver of the tractor is authorised, the service braking system of the tractor shall be fitted with a device so designed that if the towed vehicle braking system should fail, or the supply line (or such other type of connection as may be adopted) between the tractor and towed vehicle should break, it will still be possible to b ...[+++]

Dans le cas d'un tracteur auquel l'accouplement d'un véhicule tracté équipé d'un frein commandé par le conducteur du tracteur est autorisé, le système de freinage de service du tracteur doit être équipé d'un dispositif conçu de telle façon que si le système de freinage du véhicule tracté est défaillant ou si la conduite d'alimentation (ou tout autre type de raccordement susceptible d'être adopté) entre le tracteur et le véhicule tracté se rompt, il restera possible de freiner le tracteur avec l'efficacité prescrite pour le système de ...[+++]


5.3.2. In the event of breakage of any component other than the brakes or the components referred to in point 2.2.1.2.7 of Annex I, or of any other failure of the service braking system the secondary braking system or that part of the service braking system which is not affected by the failure, shall be able to bring the vehicle to a halt in the conditions prescribed for secondary braking, in particular, when the secondary braking system and the service braking system have ...[+++]

5.3.2. En cas de rupture d'un élément autre que les freins ou les composants visés au point 2.2.1.2.7 de l'annexe I, ou de toute autre défaillance dans le système de freinage de service, le système de freinage de secours ou la partie du système de freinage de service qui n'est pas affectée par la défaillance doit être capable d'arrêter le véhicule dans les conditions prescrites pour le freinage de secours, en particulier lorsque le système de freinage de secours et le système de freinage de service ont un dispositif de commande commun ...[+++]


Any vehicle fitted with a service braking system actuated by an energy reservoir shall, where the prescribed secondary braking performance cannot be obtained by means of this braking system without the use of stored energy, be provided with a warning device — in addition to a pressure gauge where fitted — giving an optical or acoustic signal when the stored energy in any part of the system falls to a value at which, without recharging of the reservoir and irrespective of the loading conditions of the vehicle, it shall be possible to a ...[+++]

Tout véhicule équipé d'un système de freinage de service alimenté par un réservoir d'énergie doit être muni, s'il est impossible d'obtenir avec ce frein l'efficacité prescrite pour le freinage de secours sans faire usage de l'énergie accumulée, d'un dispositif d'alarme en sus du manomètre éventuel. Ce dispositif d'alarme signale optiquement ou acoustiquement que, dans une partie de l'installation, l'énergie accumulée est tombée à une valeur telle que, sans réalimentation du réservoir et quel que soit l'état de charge du véhicule, il d ...[+++]


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If the secondary braking system is separate from the service braking system, use the method specified in 1.2.2.

Si le frein de secours est distinct du frein de service, utiliser la méthode indiquée au point 1.2.2.


If the secondary braking system is separate from the service braking system, use the method specified in 1.2.1.

Si le frein de secours est distinct du frein de service, utiliser la méthode indiquée au point 1.2.1.


Existing types of motorcycles of L3e–A1, L3e-A2 and L3e–A3 subcategory which are sold, registered and entering into service are to be equipped with an anti-lock brake system or an anti-lock brake and a supplemental combined brake system, at the choice of the vehicle manufacturer.

Les types existants de motocycles des sous-catégories L3e-A1, L3e-A2 and L3e–A3 qui sont vendus, immatriculés et mis en service doivent être munis d'un système d'antiblocage des roues ou d'un système d'antiblocage des roues combiné à un système de freinage complémentaire, au choix du constructeur.


New types of motorcyclesof the L3e–A1, L3e-A2 and L3e-A3 subcategory which are sold, registered and entering into service are to be equipped with an anti-lock brake system or an anti-lock brake and a supplemental combined brake system, at the choice of the vehicle manufacturer.

Les nouveaux types de motocycles des sous-catégories L3e-A1, L3e-A2 et L3e-A3 qui sont vendus, immatriculés et mis en service doivent être munis d'un système d'antiblocage des roues ou d'un système d'antiblocage des roues combiné à un système de freinage complémentaire, au choix du constructeur.


(a) new motorcyclesof the L3e–A1 subcategory which are sold, registered and entering into service are to be equipped with either an anti-lock or a combined brake system or both types of advanced brake systems, at the choice of the vehicle manufacturer;

(a) les motocycles neufs de la sous-catégorie L3e-A1 qui sont vendus, immatriculés et mis en service doivent être munis d'un système d'antiblocage des roues, d'un système combiné ou des deux types de systèmes de freinage avancés, au choix du constructeur;


Any vehicle fitted with a service braking system actuated by an energy reservoir shall, where the prescribed secondary braking performance cannot be obtained by means of this braking system without the use of stored energy, be provided with a warning device - in addition to a pressure gauge where fitted - giving an optical or acoustic signal when the stored energy in any part of the system falls to a value at which, without recharging of the reservoir and irrespective of the loading conditions of the vehicle, it shall be possible to a ...[+++]

Tout véhicule équipé d'un frein de service alimenté par un réservoir d'énergie doit être muni, s'il est impossible d'obtenir avec ce frein l'efficacité prescrite pour le freinage de secours sans faire usage de l'énergie accumulée, d'un dispositif d'alarme en sus du manomètre éventuel. Ce dispositif d'alarme signale optiquement ou acoustiquement que, dans une partie de l'installation, l'énergie accumulée est tombée à une valeur telle que, sans réalimentation du réservoir et quel que soit l'état de charge du véhicule, il demeure possibl ...[+++]




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'split service brake system' ->

Date index: 2021-06-03
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