Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange training activities for transport staff
Coordinate training of transport staff
Coordinate transport staff training
Organise training of transport personnel
Road transport maintenance coordinator
Road transport maintenance scheduler
SO Ftr Coord
SO Ftr Coord & A3 Ammo
SO Tpt Coord
Staff Officer Fighter Coordination
Staff Officer Fighter Coordination and A3 Ammunitions
Staff Officer Transport Coordination
Transport coordinator
Transport officer
Vehicle maintenance planning officer
Vehicle maintenance scheduler

Translation of "staff officer transport coordination " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
Staff Officer Transport Coordination [ SO Tpt Coord ]

Officier d'état-major - Coordination du transport [ OEM Coord Tpt ]


Staff Officer Fighter Coordination [ SO Ftr Coord ]

Officier d'état-major – Coordination des chasseurs [ OEM Coord Chasseurs ]


Staff Officer Fighter Coordination and A3 Ammunitions [ SO Ftr Coord & A3 Ammo ]

Officier d'état-major – Coordination des chasseurs et A3 Munitions [ OEM Coord Chasseurs et A3 Mun ]


transport coordinator | transport officer

coordinateur des transports | responsable des transports


coordinate training of transport staff | organise training of transport personnel | arrange training activities for transport staff | coordinate transport staff training

coordonner la formation du personnel de transport


road transport maintenance coordinator | vehicle maintenance planning officer | road transport maintenance scheduler | vehicle maintenance scheduler

responsable maintenance des véhicules de transport routier


Central Coordinating Office to manage container transport on the Rhine

bureau central de coordination pour la gestion du transport de conteneurs sur le Rhin
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Implementing policies to ensure well-being in DG SAFE, so as to ensure optimum working conditions in line with current provisions; finalisation of DG SAFE office occupation overview, property management and equipment and annual supply of uniforms and protective clothing for the 700 staff members and coordinators.

Mettre en œuvre la politique du bien-être au sein de la DG SAFE afin de garantir à ses agents les meilleures conditions de travail possibles dans le respect des règles en vigueur. Finaliser une vision d’ensemble de l’occupation des bureaux par la DG SAFE, assurer la gestion des biens immobiliers (GBI), l’équipement et la livraison annuelle des tenues de service et de protection des 700 agents et coordinateurs.


For each tunnel, the Tunnel Manager, with the prior approval of the administrative authority, nominates a Safety Officer who coordinates all preventive and safeguarding measures to ensure the safety of users and operations staff.

Pour chaque tunnel, le gestionnaire du tunnel désigne un agent de sécurité qui doit être préalablement accepté par l’autorité administrative et qui coordonne toutes les mesures de prévention et de sauvegarde visant à assurer la sécurité des usagers et du personnel d’exploitation.


2. For the purpose of implementing Articles 12, 22 and Article 32(2), only a staff member of the Agency subject to the Staff Regulations or to Title II of the Conditions of Employment may be appointed as a coordinating officer or a liaison officer.

2. Aux fins de la mise en œuvre des articles 12 et 22 et de l'article 32, paragraphe 2, seuls les membres du personnel de l'Agence soumis au statut ou au titre II du régime applicable aux autres agents peuvent être désignés en qualité d'officiers de coordination ou d'officiers de liaison.


The Ebola epidemic presents major challenges related to transport, coordination, equipment, and the availability of trained medical staff.

L'épidémie d'Ebola pose de graves problèmes de transport, de coordination, d'équipement et de mise à disposition de personnel médical formé.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The deployment of our staff officers to the NATO headquarters in Skopje is important if we get involved in the mission, in that it is very critical from our point of view to be able to provide at least some measure of influence and to make sure we have the proper coordination done in the event we are involved in a search and rescue mission.

Si nous participons à la mission, il sera important de déployer nos officiers d'état-major au quartier général de l'OTAN à Skopje, car nous serons alors en mesure d'exercer une certaine influence et de nous assurer d'une coordination appropriée si nous devons prendre part à la mission de recherche et de sauvetage.


The Ebola epidemic presents major challenges related to transport, coordination, equipment, and the availability of trained medical staff.

L'épidémie d'Ebola pose de graves problèmes de transport, de coordination, d'équipement et de disponibilité du personnel médical formé.


For the purpose of implementing Article 21 and 32(6) only a staff member of the Agency subject to the Staff Regulations of Officials of the European Union or to Title II of the Conditions of Employment of Other Servants of the European Union may be designated as a coordinating officer or a liaison officer.

Aux fins de la mise en œuvre de l'article 21 et de l'article 32, paragraphe 6, seuls les membres du personnel de l'Agence relevant du statut des fonctionnaires de l'Union européenne ou du titre II du régime applicable aux autres agents de l'Union européenne peuvent être désignés en qualité d'officier de coordination ou d'officier de liaison.


(Return tabled) Question No. 921 Hon. Navdeep Bains: With regard to the Public Appointments Commission: (a) what has been its annual budget for each year from 2006-2007 onwards; (b) how much of this money has actually been spent; (c) what has happened to the remaining funds; (d) how many employees work directly for the Commission; (e) how many employees work on the file in the Privy Council Office; (f) what is the breakdown in expenses for each of the years since its creation, including, but not limited to, staff ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 921 L'hon. Navdeep Bains: En ce qui concerne la Commission des nominations publiques: a) de combien son budget annuel a-t-il été depuis l’exercice 2006-2007; b) quelle partie de ces fonds a-t-on effectivement dépensée; c) qu’est-il advenu de ce qui n'a pas été dépensé; d) combien d’employés la Commission emploie-t-elle directement; e) combien d’employés la Commission affecte-t-elle au dossier du Bureau du Conseil privé; f) comment les dépenses effectuées par la Commission au cours de chaque exercice depuis sa création se ventilent-elles, en comptant, notamment, les salaires, le loyer des locaux, l ...[+++]


For each tunnel, the Tunnel Manager, with the prior approval of the administrative authority, nominates a Safety Officer who coordinates all preventive and safeguarding measures to ensure the safety of users and operations staff.

Pour chaque tunnel, le gestionnaire du tunnel désigne un agent de sécurité qui doit être préalablement accepté par l’autorité administrative et qui coordonne toutes les mesures de prévention et de sauvegarde visant à assurer la sécurité des usagers et du personnel d’exploitation.


Finally, on harmonization and the promulgation of maximum residue limits, four additional staff are being hired by the alternative strategies and regulatory affairs division, the division of which I am director, and the chief registrar's office to coordinate harmonization activities and to undertake the regulatory activities leading to the promulgation of maximum residue limit regulations under the food and drug regulations.

Enfin, quatre employés supplémentaires sont embauchés par la Division des nouvelles stratégies et des affaires réglementaires, la division dont je suis responsable, ainsi que par le Bureau de la chef de l'homologation pour coordonner l'harmonisation des activités et effectuer des activités réglementaires permettant l'adoption des limites maximales de résidus de la Loi sur les aliments et les drogues.


w