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AM-to-PM conversion
TR
TR swap
TRORS
TRS
Technical Report
Total rate of return swap
Total return swap

Translation of "tr pms ii " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
Time Recording/Project Monitoring System II [ TR/PMS II ]

Système d'inscription du temps et de contrôle des projets II [ SITCP II ]


total rate of return swap | total return swap | TR swap | TRORS [Abbr.] | TRS [Abbr.]

contrat d'échange sur rendement global | contrat d'échange sur rendement total


AM/PM conversion | amplitude modulation/phase modulation conversion | AM-to-PM conversion

conversion de la modulation d'amplitude en modulation de phase | conversion MA-MP


Technical Report | TR [Abbr.]

rapport technique | TR [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The permissible relationship between the braking rate TR/FR and the pressure pm shall lie within the designated areas in diagram 3 for all pressures between 20 and 750 kPa (pneumatic) and 350 and 13 300 kPa (hydraulic) respectively, in both the laden and unladen states of load.

Le rapport admissible entre le taux de freinage TR/FR et la pression pm doit se situer dans les zones désignées sur le diagramme 3 pour toutes les pressions comprises entre 20 et 750 kPa (système pneumatique) et entre 350 et 13 300 kPa (système hydraulique), respectivement, aussi bien en charge qu'à vide.


The permissible relationship between the braking rate TR/FR and the pressure pm shall lie within two areas derived from diagram 3, by multiplying the vertical scale by 0,95.

Le rapport admissible entre le taux de freinage TR/FR et la pression pm doit se situer dans deux zones données par le diagramme 3 en multipliant l'échelle verticale par 0,95.


5.2.1.The permissible relationship between the braking rate TR PR and the pressure pm shall lie within two areas derived from diagram 2, by multiplying the vertical scale by 0,95, for the laden and unladen states of load.

5.2En ce qui concerne les remorques à essieux centraux ayant un dispositif de freinage à air comprimé 5.2.1.La relation admissible entre le taux de freinage TR PR et la pression pm doit se situer dans deux zones indiquées que l'on obtient à partir du diagramme 2 en multipliant par 0,95 l'échelle verticale, pour les états en charge et à vide.


3.1.4.1.In the case of a vehicle fitted with compressed-air brakes, whether it is a trailer or a motor vehicle authorized to draw a trailer, the permissible relationship between the braking rate TR PR or TMPM and the pressure pm shall be within the areas shown in diagram 2.

3.1.4.1.Dans le cas de véhicules équipés d'un système de freinage à air comprimé, qu'il s'agisse de remorques ou de véhicules à moteur autorisés à tirer une remorque, le rapport admissible entre le taux de freinage TR PR ou TM PM et la pression pm doit se situer dans les zones indiquées au dia- gramme 2.




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'tr pms ii' ->

Date index: 2022-01-14
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