Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Distance selling
Exclusive selling
Hard selling
Key selling point
Order to sell
Sell order
Selling order
Telephone sales
Telephone selling
Telesales
USP
Unique Selling Proposition
Unique selling
Unique selling point
Unique selling proposition

Traduction de «unique selling » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
unique selling point [ USP | key selling point ]

argument clé de vente


unique selling point | USP [Abbr.]

argument clé de vente | ACV [Abbr.]


Unique Selling Proposition | USP [Abbr.]

proposition exclusive vendeuse | PEV [Abbr.]


unique selling proposition

argument publicitaire unique [ USP | proposition exclusive de vente ]


unique selling point [ USP ]

argument clé de vente | argument clé [ ACV ]


unique selling proposition | USP

argument publicitaire unique




order to sell [ sell order | selling order ]

ordre de vente


distance selling | telephone selling | telesales | telephone sales

télévente


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
40. Stresses the need to promote and highlight Europe’s rich cultural heritage, using the UNESCO World Heritage List as a unique selling proposition but also including sites that may be less widely known or not easily reachable, especially given that cultural tourism accounts for about 40 % of European tourism and thereby contributes significantly to economic growth, employment, social innovation and local, regional, urban and rural development, while reducing the impact of seasonality; also stresses, in this context, the key role played by sponsorship in maintaining Europe’s heritage and helping Member States bear the cost burden;

40. insiste sur la nécessité de promouvoir et de mettre en avant le riche patrimoine culturel de l'Europe, en ayant recours à la liste du patrimoine mondial de l'UNESCO comme argument de vente, sans oublier les sites peut-être moins connus ou moins accessibles, en tenant compte notamment du fait que le tourisme culturel représente environ 40 % du tourisme européen et qu'il contribue donc de manière significative à la croissance économique et à l'emploi, à l'innovation sociale et au développement local, régional, urbain et rural inclusif tout en réduisant les effets du caractère saisonnier; souligne également, dans ce contexte, le rôle c ...[+++]


40. Stresses the need to promote and highlight Europe’s rich cultural heritage, using the UNESCO World Heritage List as a unique selling proposition but also including sites that may be less widely known or not easily reachable, especially given that cultural tourism accounts for about 40 % of European tourism and thereby contributes significantly to economic growth, employment, social innovation and local, regional, urban and rural development, while reducing the impact of seasonality; also stresses, in this context, the key role played by sponsorship in maintaining Europe’s heritage and helping Member States bear the cost burden;

40. insiste sur la nécessité de promouvoir et de mettre en avant le riche patrimoine culturel de l'Europe, en ayant recours à la liste du patrimoine mondial de l'UNESCO comme argument de vente, sans oublier les sites peut-être moins connus ou moins accessibles, en tenant compte notamment du fait que le tourisme culturel représente environ 40 % du tourisme européen et qu'il contribue donc de manière significative à la croissance économique et à l'emploi, à l'innovation sociale et au développement local, régional, urbain et rural inclusif tout en réduisant les effets du caractère saisonnier; souligne également, dans ce contexte, le rôle c ...[+++]


40. Stresses the need to promote and highlight Europe’s rich cultural heritage, using the UNESCO World Heritage List as a unique selling proposition but also including sites that may be less widely known or not easily reachable, especially given that cultural tourism accounts for about 40 % of European tourism and thereby contributes significantly to economic growth, employment, social innovation and local, regional, urban and rural development, while reducing the impact of seasonality; also stresses, in this context, the key role played by sponsorship in maintaining Europe’s heritage and helping Member States bear the cost burden;

40. insiste sur la nécessité de promouvoir et de mettre en avant le riche patrimoine culturel de l'Europe, en ayant recours à la liste du patrimoine mondial de l'UNESCO comme argument de vente, sans oublier les sites peut-être moins connus ou moins accessibles, en tenant compte notamment du fait que le tourisme culturel représente environ 40 % du tourisme européen et qu'il contribue donc de manière significative à la croissance économique et à l'emploi, à l'innovation sociale et au développement local, régional, urbain et rural inclusif tout en réduisant les effets du caractère saisonnier; souligne également, dans ce contexte, le rôle c ...[+++]


Mr. Brian Segal, President and Chief Executive Officer, Rogers Publishing: The unique selling proposition of our magazines is their ``Canadianness'. '

M. Brian Segal, président-directeur général, Rogers Publishing: L'attrait principal de nos magazines, c'est leur caractère typiquement canadien.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The unique selling feature of Canadian football is its three downs, its long and wide field and its rules leading to the statement, " It's never over until the final whistle blows," or the last three minutes are an eternity in the CFL.

Les éléments particuliers qui rendent le football canadien intéressant sont les trois essais, la longueur et la largeur du terrain et les règles qui font dire que « ce n'est jamais fini avant le dernier coup de sifflet » ou que les trois dernières minutes durent une éternité aux parties de la LCF.


In order to make the most of the industry’s unique selling point – the high quality of its output – we need further promotion as pointed out in the Scottà report.

Pour tirer un maximum de bénéfices de notre argument clé de vente du secteur – la haute qualité de sa production – nous devons aller plus loin dans la promotion, comme le souligne le rapport de M. Scottà.


For this reason, I welcome the forthcoming adoption of the directive, which will introduce a unique track and trace code to prove that medicinal products are authentic, together with a standard logo to identify trustworthy websites selling pharmaceutical products.

C’est pourquoi je salue l’adoption prochaine de cette directive, qui créera un identificateur unique de traçabilité pour vérifier l’authenticité des médicaments et un logo commun pour identifier les sites Internet sûrs offrant de la vente à distance de médicaments.


If, for unique reasons, we have created a unique joint venture and are selling unique rights as a result of a unique situation, that uniqueness should have been apparent in the negotiations, it seems to me.

Si, pour des raisons uniques, on a créé une coentreprise unique et qu'on vend des droits uniques à cause d'une situation unique, cette unicité aurait dû être apparente lors des négociations, il me semble.


I reflect on what our unique selling position and our competitive advantages are.

Je réfléchis à notre position de vente unique et à nos avantages concurrentiels.


Canada can create its own unique selling proposition — USP — by encouraging investment flow, not simply the sale of goods and services.

Le Canada peut créer son propre argument publicitaire unique, un USP, en encourageant l'échange d'investissements et pas simplement la vente de biens et services.




D'autres ont cherché : unique selling proposition     distance selling     exclusive selling     hard selling     key selling point     order to sell     sell order     selling order     telephone sales     telephone selling     telesales     unique selling     unique selling point     


datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'unique selling' ->

Date index: 2022-08-11
w