Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Address side effects of climacteric
Address side effects of climacteric period
Address side effects of menopause
Carriage of goods
Collective goods
Communicate side effects of menopause
Delivery side
Discharge side
Downwind side
G1S
G1S plywood
Good 1 side
Good one side
Good one side plywood
Good-one-side plywood
Goods
Goods and services
Goods siding
Goods traffic
Haulage of goods
Lee side
Leeward side
Outlet side
Pressure side
Public goods
Public goods and services
Sheltered side
Side tool box
Side tool box and saddle
Side toolhead
Side toolhead and saddle
Sidehead
Sidehead and saddle
Tool box on standard
Vertical toolhead
Vertical toolhead and saddle

Translation of "Good 1 side " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
good one side [ G1S | good 1 side ]

bon un côté [ G1S | bon 1 côté ]


goods and services

biens et services [ bien économique ]


side tool box | side tool box and saddle | side toolhead | side toolhead and saddle | sidehead | sidehead and saddle | tool box on standard | vertical toolhead | vertical toolhead and saddle

chariot latéral | chariot porte-outil de montant | chariot porte-outil latéral | porte-outil de montant


downwind side | lee side | leeward side | sheltered side

côté sous le vent | face abritée | face sous le vent


delivery side | discharge side | outlet side | pressure side

côté refoulement | refoulement


address side effects of climacteric | communicate side effects of menopause | address side effects of climacteric period | address side effects of menopause

traiter les effets secondaires de la ménopause


carriage of goods [ goods traffic | haulage of goods | Goods(ECLAS) ]

transport de marchandises [ trafic de marchandises ]


good one side plywood [ good-one-side plywood | G1S plywood ]

contre-plaqué bon sur un côté [ contreplaqué bon sur un côté | contreplaqué G1S | contre-plaqué G1S ]


public goods [ collective goods | public goods and services ]

biens publics [ biens collectifs | biens et services publics ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
side-by-side vehicle’ or ‘SbS’ means a self-propelled, operator-controlled, non-articulated vehicle intended primarily to travel on unpaved surfaces on four or more wheels, having a minimum unladen mass, in running order, of 300 kg (including standard equipment, coolant, lubricants, fuel and tools but excluding optional accessories and the driver) and a maximum design speed of 25 km/h or more; such a vehicle is also designed to transport persons and/or goods, and/or to pull and push equipment, is steered by a control other than a handlebar, is designed ...[+++]

«véhicule côte à côte», un véhicule autopropulsé, contrôlé par l'opérateur et non articulé destiné essentiellement à circuler sur des surfaces sans revêtement sur quatre roues ou davantage, dont la masse à vide minimale en ordre de marche est de 300 kg (y compris l'équipement standard, le liquide de refroidissement, les lubrifiants, le carburant et les outils mais à l'exclusion des accessoires optionnels et du conducteur) et la vitesse maximale par construction est égale ou supérieure à 25 km/h; un tel véhicule est aussi conçu pour transporter des personnes et/ou des marchandises et/ou pour tirer et pousser du matériel, est dirigé par u ...[+++]


The MoU focuses on disrupting and deterring the supply side of the counterfeit market, i.e. it seeks to eliminate the online offer of counterfeit goods as quickly as possible.

Le protocole d’accord vise principalement à empêcher et à dissuader l’offre sur le marché de la contrefaçon, en s'attachant à éliminer le plus rapidement possible l'offre en ligne de tels produits.


On the EU-side, exports of fully and partially liberalised goods have also increased more than exports overall, with an increase of 57% for fully liberalised goods and 71% for partially liberalised goods.

Du côté de l’Union européenne, les exportations de marchandises totalement et partiellement libéralisées ont aussi augmenté davantage que les exportations globales, avec une hausse de 57 % pour les marchandises totalement libéralisées et de 71 % pour les marchandises partiellement libéralisées.


(2) Where a carrier transports goods in carloads to a private siding, station, wharf or landing at which there is no agent of the carrier, the goods shall be at the risk of the carrier until they are placed on the delivery siding at the private siding, station, wharf or landing.

(2) Lorsque les marchandises sont transportées par wagons complets à destination d’un embranchement particulier, d’une gare, d’un quai ou d’un lieu d’embarquement où il n’y a pas d’agent du transporteur, la responsabilité des marchandises incombe au transporteur jusqu’à ce que les wagons arrivent sur la voie de service de l’embranchement particulier, de la gare, du quai ou du lieu d’embarquement.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
14 (1) Where a carrier transports goods in carloads from a private siding, station, wharf or landing at which there is no agent of the carrier, the goods shall be at the risk of the owner until the carrier removes the car from the private siding, station, wharf or landing, and after that removal the goods shall be at the risk of the carrier.

14 (1) Lorsque les marchandises sont transportées par wagons complets à partir d’un embranchement particulier, d’une gare, d’un quai ou d’un lieu d’embarquement où il n’y a pas d’agent du transporteur, la responsabilité des marchandises incombe au propriétaire jusqu’à ce que le transporteur déplace les wagons de l’embranchement particulier, de la gare, du quai ou du lieu d’embarquement, après quoi elle incombe au transporteur.


Comments: There are several situations in which dangerous goods are transferred between premises situated on opposite sides of a public road.

Commentaires: différentes situations peuvent se présenter où des marchandises dangereuses sont transférées entre des locaux situés de part et d’autre d’une voie publique.


It is time for the opposition to get on side, side with our troops, our good fighting men and women in the field, for once and support the good work they are doing.

Il est temps que l'opposition se rallie, qu'elle prenne, pour une fois, le parti de nos soldats, de nos hommes et de nos femmes de grande valeur qui combattent sur le terrain et les soutienne dans leur excellent travail.


The Directive applies to all boatmasters of inland-waterway vessels: self-propelled barges, tugs, pusher craft, barges, pushed convoys or side-by-side formations intended for the transport of goods or passengers, except for boatmasters of vessels for goods transport which are under 20 metres in length and vessels for passenger transport which carry no more than 12 people.

Celle-ci s'applique à tout conducteur de bateau de navigation intérieure: automoteur, remorqueur, pousseur, chaland, convoi poussé ou de formation à couple, destiné au transport de marchandises ou de personnes à l'exception des bateaux de marchandises d'une longueur inférieure à 20 mètres et des bateaux de passagers de moins de 12 personnes.


We welcome the opportunity to continue to compete and operate side by side with a much larger Canada Post, which will be good for all involved and good for the Canadian economy.

Nous serions heureux de pouvoir continuer à concurrencer et à fonctionner aux côtés de la Société canadienne des postes, qui est bien plus grande que nous.


The logic says that, if our object is to try to keep inspection and interdiction and problems as far away from our facilities and our infrastructure and our people and our borders as possible, and if we accept the idea that it is a good idea to have American security examinations on this side of the border and Canadian ones on the American side of the border, then it would be a good idea in Antwerp, too, would it not?

S'il s'agit d'essayer d'éloigner le plus possible les problèmes d'inspection et d'interdiction de nos installations, de notre infrastructure, de nos gens et de notre frontière, et si l'on considère que c'est une bonne idée d'avoir des inspections de sécurité américaines de ce côté-ci de la frontière et des inspections de sécurité canadiennes du côté américain de la frontière, la logique veut que ce soit aussi une bonne idée d'avoir des inspections de sécurité à Anvers, n'est-ce pas?




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'Good 1 side' ->

Date index: 2021-03-17
w