Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Abuse of antacids
CFMSP
Canadian Forces Military Studies Programme
Create a professional identity in social work
Develop a professional identity in social work
Develop professional identity as a social worker
Develop professional identity in social work
Herbal or folk remedies
Laxative habit
OPDWG
Officer Development Review Board
Officer Professional Development Program
Officer Professional Development Working Group
Open Working Group on Sustainable Development Goals
REDWG
Regional Economic Development Working Group
SSO Officer Professional Development System
Steroids or hormones
Vitamins
Working Group on Regional Economic Development

Traduction de «Officer Professional Development Working Group » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Officer Professional Development Working Group [ OPDWG | Officer Development Review Board ]

Groupe de travail sur le perfectionnement professionnel des officiers [ GTPPO | Comité d'examen du développement des officiers ]


Senior Staff Officer - Officer Professional Development System [ SSO Officer Professional Development System ]

Officier supérieur d'état-major - Système de perfectionnement professionnel des officiers [ OSEM Système de perfectionnement professionnel des officiers ]


Canadian Forces Military Studies Programme [ CFMSP | Officer Professional Development Program ]

Programme d'études militaires des Forces canadiennes [ PEMFC | Programme de perfectionnement professionnel des officiers ]


Regional Economic Development Working Group | Working Group on Regional Economic Development | REDWG [Abbr.]

Groupe de travail sur le développement économique régional | REDWG [Abbr.]


Regional Economic Development Working Group | REDWG [Abbr.]

Groupe de travail sur le développement économique régional | GDER [Abbr.]


Definition: A wide variety of medicaments and folk remedies may be involved, but the particularly important groups are: (a) psychotropic drugs that do not produce dependence, such as antidepressants, (b) laxatives, and (c) analgesics that may be purchased without medical prescription, such as aspirin and paracetamol. Persistent use of these substances often involves unnecessary contacts with medical professionals or supporting staff, and is sometimes accompanied by harmful physical effects of the substances. Attempts to dissuade or fo ...[+++]

Définition: Des spécialités pharmaceutiques et des remèdes populaires très divers peuvent être impliqués. Trois groupes sont particulièrement importants: a) des médicaments psychotropes n'entraînant pas de dépendance tels les antidépresseurs, b) les laxatifs, et c) des analgésiques pouvant être achetés sans prescription médicale, tels que l'aspirine et le paracétamol. L'utilisation persistante de ces substances entraîne fréquemment des contacts excessifs avec des professionnels de la santé ou leurs équipes et s'accompagne parfois d'ef ...[+++]


create a professional identity in social work | develop professional identity as a social worker | develop a professional identity in social work | develop professional identity in social work

développer une identité professionnelle dans le cadre de l’action sociale


Open Working Group of the General Assembly on Sustainable Development Goals | Open Working Group on Sustainable Development Goals

Groupe de travail ouvert de l'Assemblée générale sur les objectifs de développement durable | Groupe de travail ouvert sur les objectifs de développement durable


develop effective working relationships with other animal-focused groups | work effectively with other animal-focused organisations | work effectively with other animal-related organisations | work efficiently with other animal-related organisations

travailler efficacement avec d’autres organisations en lien avec les animaux
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
This platform, the world's biggest teachers' network, offers staff (teachers, head teachers, librarians, etc.) and pupils opportunities to communicate, collaborate and work on projects together. Develop a self-assessment tool on digital capacity (SELFIE) so that schools in the EU can, on a voluntary basis and using a set of common criteria, evaluate their digital capacity and develop and improve the way they use technologies for digital age learning. Further support Member States in providing high quality early childhood education and care and step up efforts to help them learn from each other an ...[+++]

Cette plateforme, qui constitue le plus important réseau d'enseignants au monde, offre au personnel scolaire (enseignants, chefs d'établissement, bibliothécaires, etc.) et aux élèves des possibilités de communiquer, de collaborer et d'œuvrer ensemble à des projets; élaborer un outil d'autoévaluation sur la capacité numérique (SELFIE - self-assessment tool on digital capacity) afin que les écoles de l'UE puissent, sur une base volontaire et au moyen d'un ensemble de critères communs, évaluer leur capacité numérique et développer et améliorer la manière dont elles utilisent les technologies d'apprentissage à l'ère numérique; continuer d' ...[+++]


Stresses the importance of promoting the professional recognition of the skills and qualifications of domestic workers and carers in this sector in order to provide them with more prospects for professional development, as well as specific training for individuals working with elderly people and children, with a view to fostering the creation of quality jobs leading to quality employment and better working conditions, including the ...[+++]

souligne qu'il importe de promouvoir la reconnaissance professionnelle des compétences et des qualifications des employés de maison, auxiliaires de vie et gardes d'enfants dans ce secteur afin de leur donner davantage de perspectives de développement professionnel, et de permettre aux personnes qui travaillent auprès des personnes âgées et des enfants de suivre une formation spécifique afin de favoriser la création de postes décents menant à un emploi de qualité et à de meilleures conditions de travail, notamment par la signature de c ...[+++]


To demonstrate continuous commitment towards the development of quality and professional youth work provision, including by paid staff and volunteers, by developing supportive measures at all levels, including education and training opportunities for youth workers.

faire preuve d'un engagement constant en faveur du développement d'une animation socio-éducative professionnelle et de qualité auprès des jeunes, notamment par du personnel rémunéré et par des bénévoles, en mettant en place des mesures de soutien à tous les niveaux pour les animateurs socio-éducatifs, y compris des possibilités d'éducation et de formation.


To demonstrate continuous commitment towards the development of quality and professional youth work provision, including by paid staff and volunteers, by developing supportive measures at all levels, including education and training opportunities for youth workers.

faire preuve d'un engagement constant en faveur du développement d'une animation socio-éducative professionnelle et de qualité auprès des jeunes, notamment par du personnel rémunéré et par des bénévoles, en mettant en place des mesures de soutien à tous les niveaux pour les animateurs socio-éducatifs, y compris des possibilités d'éducation et de formation;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
commit to further developing quality and professional youth work services, including by paid staff and volunteers.

s’engager en faveur de la poursuite du développement de services professionnels et de qualité d’animation socio-éducative auprès des jeunes, notamment par du personnel rémunéré et des bénévoles.


The importance of youth work in contributing to personal, including professional, development, promoting values of social inclusion, cultural diversity, active citizenship and providing peer-environment based on mutual respect and tolerance.

l'importance de la contribution de l'animation socio-éducative auprès des jeunes pour l'épanouissement personnel, y compris professionnel, la promotion des valeurs d'intégration sociale, la diversité culturelle, la citoyenneté active et la mise en place d'un contexte d'égalité reposant sur le respect mutuel et la tolérance.


The importance of youth work in contributing to personal, including professional, development, promoting values of social inclusion, cultural diversity, active citizenship and providing peer-environment based on mutual respect and tolerance.

l'importance de la contribution de l'animation socio-éducative auprès des jeunes pour l'épanouissement personnel, y compris professionnel, la promotion des valeurs d'intégration sociale, la diversité culturelle, la citoyenneté active et la mise en place d'un contexte d'égalité reposant sur le respect mutuel et la tolérance;


The heritage sector must also adapt management and business models and develop new professional skills, working with authorities not through one-off, isolated interventions, but by making the valorisation and preservation of heritage part of broader long-term development plans.

Le secteur du patrimoine doit également adapter ses modèles de gestion et d'entreprise et acquérir de nouvelles compétences professionnelles. Il doit collaborer avec les autorités, dans le cadre, non pas d'interventions isolées et ponctuelles, mais bien de plans de développement au sens large s'inscrivant sur le long terme et intégrant la valorisation et la préservation du patrimoine.


Despite the strong political focus that has been put on VET, the challenges are still significant: increasing its attractiveness, embedding stronger work based learning, enhancing labour market relevance, developing stronger career and education guidance, implementing teachers and trainers professional development, and improving recognition and transparency of VET learning outcomes between countries and across different education pathways.

Bien que l'EFP soit au cœur des priorités politiques, les défis à relever restent de taille: rendre l'EFP plus attractif, développer l'apprentissage sur le lieu de travail, accroître l'adéquation de la formation avec le marché de l'emploi, renforcer l'orientation et la construction des carrières, mettre en œuvre des programmes professionnels de développement des professeurs et des formateurs et améliorer la reconnaissance et la transparence des acquis de l'apprentissage dans l'EFP entre les pays et entre les différentes filières.


3.2. The Parties may provide financial support to policy-oriented measures involving organisations active in higher education, training and youth; these measures may include studies, conferences, seminars, working groups, professional development workshops, benchmarking exercises and address horizontal higher education and vocational training issues, including recognition of qualifications and the transfer of credits under the European Credit Transfer System (ECTS).

3.2. Les parties peuvent apporter une aide financière à des mesures axées sur les politiques faisant intervenir des organismes des secteurs de l'enseignement supérieur, de la formation et de la jeunesse; ces mesures peuvent inclure des études, des conférences, des séminaires, des groupes de travail, des ateliers de développement professionnel et des évaluations comparatives, et porter sur des questions transversales touchant à l'enseignement supérieur et à la formation professionnelle, y compris la reconnaissance des qualifications e ...[+++]


w