Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Automobile test and development driver
Automotive test driver
Automotive test technician
Car test and development driver
Full-scale test
Mobile laboratory
Practical scale test
Rail detector car
Rail testing car
Scale test car
Scale test car tank
Scales test car
Test car
Test weight car
Track scale test car
Weighbridge test wagon

Translation of "Scale test car " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
scale test car | test car | test weight car

wagon-étalon


scale test car [ test car | test weight car ]

wagon d'épreuve des balances [ wagon étalon | wagon-étalon ]


track scale test car | weighbridge test wagon

wagon à tarer les bascules | wagon de jaugeage | wagon-étalon


scale test car tank

wagon-citerne-étalon | wagon-étalon






full-scale test | practical scale test

essai en vraie grandeur | essai effectué en grandeur | essai en grandeur véritable | expérience en grandeur | expérimentation en vraie grandeur


rail detector car | rail testing car

voiture d'auscultation de la voie




automobile test and development driver | car test and development driver | automotive test driver | automotive test technician

pilote d'essai automobile
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A governance framework will be set up with Member States and industry. focus investments in EU's public-private partnerships and strongly encourage the use of the opportunities offered by the EU Investment Plan and European Structural and Investment Funds. invest €500 million in a pan-EU network of digital innovation hubs (centres of excellence in technology) where businesses can obtain advice and test digital innovations. set up large-scale pilot projects to strengthen internet of things, advanced manufacturing and technologies in smart cities and homes, connected cars or mobile ...[+++]

Un cadre de gouvernance sera mis en place avec les États membres et le secteur; cibler les investissements dans des partenariats public-privé européens et encourager fortement de saisir les opportunités offertes par le plan d’investissement de l'UEet lesFonds structurels et d’investissement européens; investir 500 millions d’euros dans un réseau paneuropéen de «plateformes d’innovation numérique» (centres d’excellence technologique) au sein duquel les entreprises pourront obtenir des conseils et tester les innovations numériques; mettre en place des pr ...[+++]


(2) Where a railway track scale that is designed for the in-motion weighing of unit trains is tested dynamically, the acceptance limit of error and in-service limit of error for the scale are 0.15 per cent of the sum of the net known test load of all of the reference cars in the train that are weighed.

(2) La marge de tolérance à l’acceptation et la marge de tolérance en service qui s’appliquent lors de l’essai dynamique d’un pont-bascule ferroviaire conçu pour le pesage en mouvement des trains-blocs sont égales à 0,15 pour cent de la somme des charges connues nettes des wagons de référence du train qui sont pesés.


189.2 (1) Subject to subsection 182(2), where a railway track scale that is designed for in-motion weighing of uncoupled railway cars is tested dynamically, the acceptance limit of error and in-service limit of error for the scale are 0.15 per cent of the known weight of each reference car.

189.2 (1) Sous réserve du paragraphe 182(2), la marge de tolérance à l’acceptation et la marge de tolérance en service qui s’appliquent lors de l’essai dynamique d’un pont-bascule ferroviaire conçu pour le pesage en mouvement des wagons dételés sont égales à 0,15 pour cent du poids connu de chaque wagon de référence.


(2) Where a railway track scale that is designed for the in-motion weighing of unit trains is tested dynamically, the acceptance limit of error and in-service limit of error for the scale are 0.15 per cent of the sum of the net known test load of all of the reference cars in the train that are weighed.

(2) La marge de tolérance à l’acceptation et la marge de tolérance en service qui s’appliquent lors de l’essai dynamique d’un pont-bascule ferroviaire conçu pour le pesage en mouvement des trains-blocs sont égales à 0,15 pour cent de la somme des charges connues nettes des wagons de référence du train qui sont pesés.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
189.2 (1) Subject to subsection 182(2), where a railway track scale that is designed for in-motion weighing of uncoupled railway cars is tested dynamically, the acceptance limit of error and in-service limit of error for the scale are 0.15 per cent of the known weight of each reference car.

189.2 (1) Sous réserve du paragraphe 182(2), la marge de tolérance à l’acceptation et la marge de tolérance en service qui s’appliquent lors de l’essai dynamique d’un pont-bascule ferroviaire conçu pour le pesage en mouvement des wagons dételés sont égales à 0,15 pour cent du poids connu de chaque wagon de référence.


191 (1) Where a railway track scale that is designed for the in-motion weighing of individual coupled railway cars forming a train, and is used solely for determining transportation charges for commodities, is tested dynamically, the acceptance limits of error and in-service limits of error for the scale are the following:

191 (1) Les marges de tolérance à l’acceptation et les marges de tolérance en service qui s’appliquent lors de l’essai dynamique d’un pont-bascule ferroviaire conçu pour le pesage en mouvement des wagons individuels attelés formant un train et utilisé seulement pour le calcul des frais de transport de marchandises sont les suivantes :


The review criteria will include inter alia accident research data, full scale car-to-car test results and cost-benefit considerations.

Ces critères incluront notamment des données de recherche sur les accidents, des résultats d'essais entre voitures à l'échelle réelle et des considérations de coût-avantage.


The review will cover inter alia accident research data, full-scale car-to-car test results, cost-benefit considerations and, in particular, the existing performance requirements (both biomechanical and geometric) and the addition of new requirements relating to footwell intrusion.

La révision couvre, entre autres, des données dans le domaine de la recherche en matière d'accidents, des résultats d'essais entre voitures à l'échelle réelle, des considérations de coût-avantage et, en particulier, les exigences actuelles de performance (biomécaniques et géométriques) ainsi que de nouvelles exigences concernant la pénétration du plancher.




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'Scale test car' ->

Date index: 2021-04-03
w