Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Basic at-grade crossing
Basic at-grade crossing user sub-service
Binding of the grading model of the upper
Color comparator
Color-grading kit
Colorimeter
Crown half
Footwear uppers pre-assembly
Glass color comparator
Grading bottles
Grading kit
Pre-assembly of footwear uppers
Senior high school
Standard railroad grade crossing
Syrup grading set
Top break facet
Top half
Top half facet
Top-break facet
Top-half facet
UEL
UFL
Upper air wind
Upper break facet
Upper explosion level
Upper explosion limit
Upper explosive level
Upper explosive limit
Upper flammability level
Upper flammability limit
Upper flammable level
Upper flammable limit
Upper forms
Upper girdle facet
Upper grades
Upper half facet
Upper level wind
Upper school
Upper wind
Upper-air wind
Upper-break facet
Upper-girdle facet
Upper-grade lumber
Upper-level wind
Uppers pre-assembly in footwear
Wind aloft

Traduction de «Upper grades » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
senior high school | upper forms | upper grades | upper school

enseignement du deuxième cycle | second cycle




binding of the grading model of the upper

profilage du patron type de la tige


upper explosive limit | UEL | upper explosion limit | upper flammable limit | upper flammability limit | UFL | upper explosive level | upper explosion level | upper flammable level | upper flammability level

limite supérieure d'explosivité | LSE | limite supérieure d'explosion | LSE | limite supérieure d'explosibilité | LSE | limite d'explosivité supérieure | LES | limite d'explosion supérieure | LES | limite supérieure d'inflammabilité | LSI | limite d'inflammabilité supérieure


pre-assembly of footwear uppers | uppers pre-assembly in footwear | footwear uppers pre-assembling processes and techniques | footwear uppers pre-assembly

préassemblage de parties supérieures d'articles chaussants


upper-level wind [ wind aloft | upper wind | upper-air wind | upper air wind | upper level wind ]

vent en altitude [ vent de la haute atmosphère | vent à haute altitude ]


crown half [ top half | upper girdle facet | upper-girdle facet | upper break facet | upper-break facet | top break facet | top-break facet | upper half facet | top half facet | top-half facet ]

haléfi de couronne [ halefi de couronne | haléfis de couronne | halefis de couronne ]


upper wind | upper-air wind | upper-level wind | wind aloft

vent d'altitude | vent en altitude


colorimeter | color comparator | color-grading kit | grading kit | grading bottles | syrup grading set | glass color comparator

colorimètre | comparateur de couleur


basic at-grade crossing user sub-service | basic at-grade crossing | standard railroad grade crossing

sous-service de fonctions de base de passage à niveau | fonctions de base de passage à niveau
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
As we alluded to earlier here when the statement that was made about bullying, from studies we have done, if we can start programs that are on a continuum from kindergarten to grade 12 in terms of bullying and its impacts—it's called “bullying” in the lower grades, “teasing” in the middle grades, and “harassment” in the upper grades, and then it goes into the workplace and is called harassment, and so on—if we can have continuous programs that address that issue, then in my view, we will be able to create a better society.

Comme on le signalait plus tôt en parlant de l'intimidation, les études que nous avons faites confirment que si nous lançons des programmes qui s'appliquent de façon continue du jardin d'enfants à la 12 année en vue de lutter contre l'intimidation et ses répercussions—on parle d'«intimidation» aux niveaux inférieurs, de «taquinerie» aux niveaux moyens et de «harcèlement» aux niveaux supérieurs et dans le milieu de travail—cela devrait nous permettre, à mon avis, de transformer la société pour le mieux.


Mr. Damian Solomon: I think it's kind of ironic, because a few years ago there were a lot of concerns about the fact that girls were not really performing as well as they could in areas such as mathematics and science, because as they got into the upper grades, they felt intimidated by the presence of male students.

M. Damian Solomon: C'est un renversement ironique de la situation, car il y a quelques années on s'inquiétait beaucoup de ce que les filles ne réussissaient pas aussi bien qu'elles le pouvaient dans des matières comme les mathématiques et les sciences, car dans les grandes classes elles se sentaient intimidées par la présence des garçons.


which represents education and training courses of a total duration of at least 13 years and six months to 14 years, including at least 10 years’ general education, a further three years’ basic training in the upper-grade public service for healthcare and nursing, and six to 12 months’ special training in a specialised, teaching or management task’.

qui représentent un cycle d’études et de formation d’une durée totale d’au moins treize ans et six mois à quatorze ans, dont au moins dix ans de formation scolaire générale, suivis de trois ans de formation de base en soins de santé et soins infirmiers et de six à douze mois de formation spécifique dans un domaine de spécialité, dans le domaine de l'enseignement ou dans le domaine de l’encadrement».


which represents education and training courses of a total duration of at least 13 years and six months to 14 years, including at least 10 years’ general education, a further three years’ basic training in the upper-grade public service for healthcare and nursing, and six to 12 months’ special training in a specialised, teaching or management task’.

qui représentent un cycle d’études et de formation d’une durée totale d’au moins treize ans et six mois à quatorze ans, dont au moins dix ans de formation scolaire générale, suivis de trois ans de formation de base en soins de santé et soins infirmiers et de six à douze mois de formation spécifique dans un domaine de spécialité, dans le domaine de l'enseignement ou dans le domaine de l’encadrement».


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. For disputes concerning the upper limit for the colour type of Grade 3 sugar, polarisation, moisture content or invert sugar content, the procedure laid down in paragraphs 1 and 2 shall apply.

3. Pour les différends portant sur la limite maximale pour le type de couleur du sucre de la catégorie 3, la polarisation, l'humidité ou la teneur en sucre interverti, la procédure prévue aux paragraphes 1 et 2 s'applique.


I understand the need for careful consideration, but I think in an age when students in grade 10 can watch the British House of Lords on their BlackBerry phones on the BBC download, might be able perhaps to watch the upper chamber in this country, right here in Canada.

Je comprends qu'il soit nécessaire de bien étudier le dossier, mais dans le monde d'aujourd'hui, les jeunes de 10 année peuvent suivre les délibérations de la Chambre des lords en Grande-Bretagne sur leur téléphone BlackBerry en passant par le site de la BBC et ils devraient être en mesure de capter les délibérations de la Chambre haute de ce notre pays, ici même au Canada.


But now, we're trying to integrate both, beginning at the early childhood level and continuing through the upper grades (0955) Mr. Jean-Claude D'Amours: That's very interesting.

Maintenant, on cherche à intégrer les deux, autant dans la petite enfance que par la suite (0955) M. Jean-Claude D'Amours: C'est intéressant à voir.


3. For disputes concerning the upper limit for the colour type of Grade 3 sugar, polarisation, moisture content or invert sugar content, the procedure laid down in paragraphs 1 and 2 shall apply.

3. Pour les différends portant sur la limite maximale pour le type de couleur du sucre de la catégorie 3, la polarisation, l'humidité ou la teneur en sucre interverti, la procédure prévue aux paragraphes 1 et 2 s'applique.


Clinical picture compatible with diphtheria, e.g. an upper-respiratory tract illness characterised by sore throat, low-grade fever, and an adherent membrane of the tonsil(s), pharynx, and/or nose.

Tableau clinique compatible avec la diphtérie, c'est-à-dire une affection des voies respiratoires supérieures caractérisée par une angine, une température subfébrile et une membrane adhérente sur une/les amygdale(s), le pharynx et/ou le nez.


Clinical picture compatible with diphtheria, e.g. an upper-respiratory tract illness characterised by sore throat, low-grade fever, and an adherent membrane of the tonsil(s), pharynx, and/or nose.

Tableau clinique compatible avec la diphtérie, c'est-à-dire une affection des voies respiratoires supérieures caractérisée par une angine, une température subfébrile et une membrane adhérente sur une/les amygdale(s), le pharynx et/ou le nez.


w