Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Active life
Advertising costs
Network with advertising professionals
Professional expenditure
Professional expenses
Professional experience
Professional life
Professional reintegration
Publicity costs
Reintegration into the labour market
Reintegration into working life
Return to employment
Return to the labour market
Social work and counselling professionals
WPPS
Work experience
Work with ad professionals
Work with advertising professionals
Work with advertising pros
Work with health professionals
Work with nurses
Work with nursing staff
Work with staff of nursing unit
Working Party on Professional Services
Working Party on Professional Training
Working life

Traduction de «Work with advertising professionals » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
network with advertising professionals | work with advertising pros | work with ad professionals | work with advertising professionals

travailler avec des professionnels de la publicité


work with health professionals | work with nurses | work with nursing staff | work with staff of nursing unit

travailler avec le personnel infirmier


Working Party on Professional Services | WPPS [Abbr.]

Groupe de travail des services professionnels


Working Party on Professional Training

Groupe de travail Formation professionnelle


Social work and counselling professionals

Spécialistes du travail social


advertising costs | professional expenditure | professional expenses | publicity costs

frais d'emploi | frais professionnels | frais professionnels à charge des salariés


An Act to amend the Professional Code and various Acts constituting professional corporations with respect to professional advertising and certain registers

Loi modifiant le Code des professions et diverses lois constituant une corporation professionnelle concernant la publicité professionnelle et certains registres


working life [ active life | Professional life(ECLAS) ]

vie professionnelle [ vie active ]


professional experience [ Work experience(ECLAS) ]

expérience professionnelle


reintegration into working life [ professional reintegration | reintegration into the labour market | return to employment | return to the labour market ]

réinsertion professionnelle [ intégration professionnelle | réintégration professionnelle ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
chapter IV: solidarity (workers’ right to information and consultation within the undertaking, the right of collective bargaining and action, the right of access to placement services, protection in the event of unjustified dismissal, fair and just working conditions, prohibition of child labour and protection of young people at work, family and professional life, social security and social assistance, health care, access to servic ...[+++]

chapitre IV: solidarité (droit à l’information et à la consultation des travailleurs au sein de l’entreprise, droit de négociation et d’actions collectives, droit d’accès aux services de placement, protection en cas de licenciement injustifié, conditions de travail justes et équitables, interdiction du travail des enfants et protection des jeunes au travail, vie familiale et vie professionnelle, sécurité sociale et aide sociale, protection de la santé, accès aux services d’intérêt économique général, protection de l’environnement, protection des consommateurs).


These results will offer usable guidance for youth workers, social work organisations and professionals in an integrated cooperative context on how to reach out to — and work with — young people, who are at risk of violent radicalisation.

Ces résultats fourniront aux animateurs socioéducatifs, aux organisations d’action sociale et aux professionnels, dans le cadre d’une coopération intégrée, des orientations utiles quant à la manière de communiquer — et de travailler — avec les jeunes présentant un risque de radicalisation violente.


* Develop by 2003 a comprehensive Community strategy to promote health and safety at work, to achieve a substantial reduction in work accidents and professional illness.

* Élaborer, d'ici à 2003, une stratégie communautaire globale visant à promouvoir la santé et la sécurité au travail, afin de réduire substantiellement le nombre d'accidents du travail et de maladies professionnelles.


The prospect of achieving full employment must be underpinned by resolute efforts to open up access to the labour market to as many people as possible; this in particular means firming up policies on the promotion of gender equality at work, on reconciling professional and family life, on helping older workers to keep their jobs, on combating long-term unemployment and (by mobilising all of the actors concerned, especially those working in the social economy) on providing the most vulnerable categories of people with the prospect of int ...[+++]

La perspective de réalisation du plein emploi doit s'accompagner d'efforts résolus pour faciliter la participation du plus grand nombre au marché du travail, ce qui implique en particulier de renforcer les politiques visant à promouvoir l'égalité professionnelle entre les femmes et les hommes, à mieux articuler vie professionnelle et vie familiale, à faciliter le maintien dans l'emploi des travailleurs vieillissants, à lutter contre le chômage de longue durée, et à offrir par une mobilisation de tous les acteurs, en particulier ceux de l'économie sociale et solidaire, des perspectives d'intégration pour les plus vulnérables.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Ensure the optimal dissemination of the results of the Expert Group for Active Citizenship, Preventing Marginalisation and Violent Radicalisation, which will offer usable guidance for youth workers, social work organisations and professionals in an integrated cooperative context on how to reach out to and work with young people at risk of violent radicalisation

Assurer la diffusion optimale des résultats des travaux du groupe d’experts sur la citoyenneté active et la prévention de la marginalisation et de la radicalisation violente, qui fourniront aux animateurs socioéducatifs, aux organisations d’action sociale et aux professionnels, dans le cadre d’une coopération intégrée, des orientations utiles quant à la manière de communiquer et de travailler avec les jeunes présentant un risque de radicalisation violente.


10. Points out also that advertising can be an effective tool in challenging and confronting stereotypes and a lever against racism, sexism and discrimination, essential in today’s multicultural societies; calls on the Commission, the Member States and advertising professionals to strengthen training and education activities as a way to overcome stereotypes, combat discrimination and promote gender equality, especially from a young age; urges the Member States, in particular, to introduce and develop close cooperation ...[+++]

10. signale en outre que la publicité peut constituer un outil efficace pour remettre en question et combattre les stéréotypes ainsi qu'un moyen de lutter contre le racisme, le sexisme et la discrimination, ce qui est essentiel dans les sociétés multiculturelles d'aujourd'hui; invite la Commission, les États membres et les professionnels de la publicité à renforcer les programmes de formation et d'éducation de manière à dépasser les stéréotypes, combattre les discriminations et promouvoir l'égalité entre les femmes et les hommes et ce dès la prime enfance; exhorte en particulier les États membres à engager et à développer une collabora ...[+++]


33. Takes the view that advertising can be an efficient tool in challenging and confronting stereotypes and a lever against racism, sexism and discrimination, essential in today's multicultural societies; calls on the Commission, Member States and advertising professionals to strengthen training and education activities as a way to overcome stereotypes, combat discrimination and promote gender equality, especially from a young age; urges the Member States in particular to introduce and develop close cooperation ...[+++]

33. estime que la publicité peut constituer un outil efficace pour remettre en question et combattre les stéréotypes ainsi qu'un moyen de lutter contre le racisme, le sexisme et la discrimination, ce qui est essentiel dans les sociétés multiculturelles d'aujourd'hui; invite la Commission, les États membres et les professionnels de la publicité à renforcer les programmes de formation et d'éducation de manière à dépasser les stéréotypes, combattre les discriminations et promouvoir l'égalité entre les femmes et les hommes et ce dès la prime enfance; exhorte en particulier les États membres à engager et à développer une collaboration étroi ...[+++]


33. Takes the view that advertising can be an efficient tool in challenging and confronting stereotypes and a lever against racism, sexism and discrimination, essential in today’s multicultural societies; calls on the Commission, Member States and advertising professionals to strengthen training and education activities as a way to overcome stereotypes, combat discrimination and promote gender equality, especially from a young age; urges the Member States in particular to introduce and develop close cooperation ...[+++]

33. estime que la publicité peut constituer un outil efficace pour remettre en question et combattre les stéréotypes ainsi qu'un moyen de lutter contre le racisme, le sexisme et la discrimination, ce qui est essentiel dans les sociétés multiculturelles d'aujourd'hui; invite la Commission, les États membres et les professionnels de la publicité à renforcer les programmes de formation et d'éducation de manière à dépasser les stéréotypes, combattre les discriminations et promouvoir l’égalité entre les femmes et les hommes et ce dès la prime enfance; exhorte en particulier les États membres à engager et à développer une collaboration étroi ...[+++]


8. Takes the view that advertising can be an efficient tool in challenging and confronting stereotypes and a lever against racism, sexism and discrimination, essential in today’s multicultural societies; calls on the Commission, Member States and advertising professionals to strengthen training and education activities as a way to overcome stereotypes, combat discrimination and promote gender equality, especially from a young age; urges the Member States in particular to introduce and develop close cooperation ...[+++]

8. estime que la publicité peut constituer un outil efficace pour remettre en question et combattre les stéréotypes ainsi qu'un moyen de lutter contre le racisme, le sexisme et la discrimination, ce qui est essentiel dans les sociétés multiculturelles d'aujourd'hui; invite la Commission, les États membres et les professionnels de la publicité à renforcer les programmes de formation et d'éducation de manière à dépasser les stéréotypes, combattre les discriminations et promouvoir l’égalité entre les femmes et les hommes et ce dès la prime enfance; exhorte en particulier les États membres à engager et à développer une collaboration étroit ...[+++]


15. Calls on the Commission and the Member States to ensure by appropriate means that the media and advertising professionals guarantee respect for human dignity and that they oppose direct or indirect discriminatory or stereotyping images or any incitement to hatred based on sex, race, ethnic origin, age, religious or other beliefs, sexual orientation, disability and social status;

15. invite la Commission et les États membres à veiller, par des moyens appropriés, à ce que les professionnels des médias et de la publicité garantissent le respect de la dignité humaine et s'opposent à toute image directement ou indirectement discriminatoire ou stéréotypée et à toute incitation à la haine fondée sur le sexe, la race, l'origine ethnique, l'âge, la religion ou d'autres croyances, l'orientation sexuelle, le handicap et le statut social;


w