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Use a heat gun
Use heat gun
Using heat gun
Vacuum gun

Translation of "internal gun " (English → French) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below
internal gun | vacuum gun

canon interne | canon sous vide


internal-mix gun [ internal-mix spray gun ]

pistolet à mélange interne


light gun shooter | light gun shooting game | gun shooter | gun shooter game | gun shooting game | gun shoot game

jeu de tir au pistolet


pressure atomizing type burner [ pressure-atomizing gun burner | pressure-atomizing gun type burner | pressure gun burner | gun-type burner | gun type burner | gun burner ]

brûleur à pulvérisation par pression d'huile [ brûleur à mazout à pulvérisation mécanique | brûleur à pulvérisation mécanique par pression d'huile | brûleur à pulvérisation mécanique sous pression d'huile | brûleur à pulvérisation mécanique | brûleur à pulvérisation mécanique par pression | brûleur à pulvérisat ]


bullet perforator [ bullet-perforating gun | casing perforator | perforator | casing gun | casing-gun | bullet-gun perforator | gun perforator | bullet type gun ]

perforateur à balles [ perforateur de tubage ]


double-barrelled gun | paired canon | twin gun | twin-barrelled gun | twin-gun mount

bitube | canon bitube | canons jumelés


operate a heat gun | use a heat gun | use heat gun | using heat gun

utiliser un pistolet thermique


high volume low pressure spray gun | HVLP spray gun | high volume low pressure gun | low pressure spray gun | low pressure gun

pistolet à peinture à basse pression | pistolet à peinture basse pression | pistolet à basse pression | pistolet basse pression | pistolet HVBP | pistolet HVLP


air gun | air wrench | impact wrench | impactor | rattle gun | torque gun

boulonneuse | boulonneuse à chocs | clé à chocs | déboulonneuse | déboulonneuse à chocs


skin stem-cell spray gun | skin-cell spray gun | stem-cell gun | skin-cell gun | SkinGun

pistolet vaporisateur de cellules souches | pistolet pulvérisateur de cellules souches
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
I don‘t just mean the fight against terror, which is an area in which we are doing a lot. We‘re setting up deradicalisation programmes, we‘ve launched legislative procedures relating to the international arms trade, despite the best efforts of the hunting and gun collector lobbies to persuade the European Parliament that it should not be doing so.

Je ne pense pas seulement à la lutte contre le terrorisme; à cet égard, nous faisons déjà beaucoup; nous développons des programmes de déradicalisation, nous avons lancé des procédures législatives concernant le commerce international des armes bien que le lobby des chasseurs et le lobby des collectionneurs d'armes fassent tout pour convaincre le Parlement qu'il devrait en être autrement.


15. Condemns the use of religion by extremist and jihadist groups in all countries, and particularly Syria, Iraq, Libya, Myanmar, Nigeria and Central Africa, whose actions including gun and bomb attacks, suicide bombings, kidnappings and other violent acts terrorising populations; is of the view that the fight against terrorism requires its root causes to be addressed, including social exclusion, political marginalisation and inequality; expresses its support for all victims of religious intolerance and hatred; notes that in the Report of the Independent International Commission of Inquiry on the Syrian Arab Republic ‘Rule of Terror: ...[+++]

15. condamne l'utilisation de la religion par les groupes extrémistes et djihadistes dans tous les pays, et notamment en Syrie, en Iraq, en Libye, au Myanmar, au Nigeria et en Afrique centrale, dont les actions incluent des attaques armées et des attaques à la bombe, des attentats‑suicides, des enlèvements et d'autres actes de violence qui terrorisent les populations; est d'avis que pour lutter contre le terrorisme, il faut remédier à ses causes profondes, dont l'exclusion sociale, la marginalisation politique et les inégalités; manifeste son soutien à toutes les victimes de l'intolérance religieuse et de la haine; relève que le rapport de la commission d'enquête internationale ...[+++]


85. Notes that the commitment by the EU and its Member States to the creation of a professional Afghan police force risks being compromised by the prevalence of practices such as the ‘fast-track’ approach (poor vetting of recruits, six weeks of training with no textbooks because of trainee illiteracy, minimal field training, recruits then given a badge, uniform and gun and sent out on patrol) implemented by a few big US security companies; emphasises the need for more coherent and sustainable police training enabling different Afghan police forces to work together; stresses that police training missions should not only focus on technical aspects but must guarantee recruits‘ literacy and give them a basic knowledge of nat ...[+++]

85. constate que l'engagement de l'Union européenne et de ses États membres en faveur de la création d'une force de police afghane professionnelle risque d'être compromis par la prédominance de pratiques telles que l'approche ultra-rapide (enquêtes de sécurité insuffisantes lors du recrutement, six semaines de formation sans support écrit du fait de l'analphabétisme des participants, entraînement minimum sur le terrain, après quoi les recrues reçoivent un insigne, un uniforme et une arme et sont envoyées en patrouille) mise en œuvre par quelques grandes entreprises de sécurité américaines; souligne la nécessité d'une formation plus cohérente et plus durable de la police en sorte que les différentes forces de police afghanes coopèrent; sou ...[+++]


85. Notes that the commitment by the EU and its Member States to the creation of a professional Afghan police force risks being compromised by the prevalence of practices such as the ‘fast-track’ approach (poor vetting of recruits, six weeks of training with no textbooks because of trainee illiteracy, minimal field training, recruits then given a badge, uniform and gun and sent out on patrol) implemented by a few big US security companies; emphasises the need for more coherent and sustainable police training enabling different Afghan police forces to work together; stresses that police training missions should not only focus on technical aspects but must guarantee recruits‘ literacy and give them a basic knowledge of nat ...[+++]

85. constate que l'engagement de l'Union européenne et de ses États membres en faveur de la création d'une force de police afghane professionnelle risque d'être compromis par la prédominance de pratiques telles que l'approche ultra-rapide (enquêtes de sécurité insuffisantes lors du recrutement, six semaines de formation sans support écrit du fait de l'analphabétisme des participants, entraînement minimum sur le terrain, après quoi les recrues reçoivent un insigne, un uniforme et une arme et sont envoyées en patrouille) mise en œuvre par quelques grandes entreprises de sécurité américaines; souligne la nécessité d'une formation plus cohérente et plus durable de la police en sorte que les différentes forces de police afghanes coopèrent; sou ...[+++]


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85. Notes that the commitment by the EU and its Member States to the creation of a professional Afghan police force risks being compromised by the prevalence of practices such as the ‘fast-track’ approach (poor vetting of recruits, six weeks of training with no textbooks because of trainee illiteracy, minimal field training, recruits then given a badge, uniform and gun and sent out on patrol) implemented by a few big US security companies; emphasises the need for more coherent and sustainable police training enabling different Afghan police forces to work together; stresses that police training missions should not only focus on technical aspects but must guarantee recruits’ literacy and give them a basic knowledge of nat ...[+++]

85. constate que l'engagement de l'Union européenne et de ses États membres en faveur de la création d'une force de police afghane professionnelle risque d'être compromis par la prédominance de pratiques telles que l'approche ultra-rapide (enquêtes de sécurité insuffisantes lors du recrutement, six semaines de formation sans support écrit du fait de l'analphabétisme des participants, entraînement minimum sur le terrain, après quoi les recrues reçoivent un insigne, un uniforme et une arme et sont envoyées en patrouille) mise en œuvre par quelques grandes entreprises de sécurité américaines; souligne la nécessité d'une formation plus cohérente et plus durable de la police en sorte que les différentes forces de police afghanes coopèrent; sou ...[+++]


Notes that the commitment by the EU and its Member States to the creation of a professional Afghan police force risks being compromised by the prevalence of practices such as the ‘fast-track’ approach (poor vetting of recruits, six weeks of training with no textbooks because of trainee illiteracy, minimal field training, recruits then given a badge, uniform and gun and sent out on patrol) implemented by a few big US security companies; emphasises the need for more coherent and sustainable police training enabling different Afghan police forces to work together; stresses that police training missions should not only focus on technical aspects but must guarantee recruits’ literacy and give them a basic knowledge of national and ...[+++]

constate que l'engagement de l'Union européenne et de ses États membres en faveur de la création d'une force de police afghane professionnelle risque d'être compromis par la prédominance de pratiques telles que l'approche ultra-rapide (enquêtes de sécurité insuffisantes lors du recrutement, six semaines de formation sans support écrit du fait de l'analphabétisme des participants, entraînement minimum sur le terrain, après quoi les recrues reçoivent un insigne, un uniforme et une arme et sont envoyées en patrouille) mise en œuvre par quelques grandes entreprises de sécurité américaines; souligne la nécessité d'une formation plus cohérente et plus durable de la police en sorte que les différentes forces de police afghanes coopèrent; soulign ...[+++]


According to the Permanent International Commission for Portable Firearms Testing[2] (CIP), all portable guns not designed to shoot solid projectiles are considered to be alarm guns.

Selon la Commission internationale Permanente pour l’Epreuve des Armes à feu Portatives[2] (CIP), sont considérés comme armes d’alarme tous les appareils portatifs non conçus pour tirer des projectiles solides.


7.8. It must also be pointed out that the member countries of the Permanent International Commission for Portable Firearms Testing (CIP), which includes most EU manufacturers, already subject alarm guns to tests for approval, type designation, conformity of key dimensions, resistance and operational safety.

7.8. Il doit être également relevé que les pays membres de la Commission internationale Permanente pour l’Epreuve des Armes à feu Portatives (CIP), qui regroupe la plupart des producteurs de l’Union européenne, font déjà subir aux pistolets d’alarme des épreuves d’homologation, de désignation du type, de la conformité des dimensions essentielles, de la résistance et de la sécurité de fonctionnement.


7. Calls on Egypt to agree to ensure that the smuggling of rockets, guns and ammunition and the tunnel-building at the border between Gaza and Egypt are stopped and the coastal waters off Gaza and Egypt are controlled and on the international community, coordinated by the Quartet together with the Arab States, to provide international assistance in the form of both personnel and equipment, under a robust and clear mandate, in order to restore security and secure respect for the ceasefire for the people in Israel and Gaza;

7. demande à l'Égypte de s'employer à mettre fin à la contrebande de roquettes, d'armes à feu et de munitions ainsi qu'à la construction de tunnels à la frontière entre Gaza et l'Égypte, et de garantir le contrôle des eaux littorales entre Gaza et l'Égypte, et invite la communauté internationale, coordonnée par le Quartet de concert avec les pays arabes, à fournir une assistance internationale, tant en personnel qu'en équipements, et ce sur la base d'un mandat solide et clair, pour restaurer la sécurité et imposer le respect du cessez-le-feu dans l'intérêt des populations d'Israël et de Gaza;


Presenting Petitions Pursuant to Standing Order 36, petitions certified correct by the Clerk of Petitions were presented as follows: by Mr. Harb (Ottawa Centre), one concerning the Divorce Act (No. 361-1323); by Mr. Breitkreuz (Yorkton Melville), twelve concerning gun control (Nos. 361-1324 to 361-1335); by Mr. Borotsik (Brandon Souris), one concerning gun control (No. 361-1336); by Mr. O'Reilly (Haliburton Victoria Brock), one concerning international trade (No. 361-1337); by Mr. Elley (Nanaimo Cowichan), one concerning gun control (No. 361-1338); by Mr. Chrétien (Frontenac Mégantic), one concerning Old Age Security benefits (No. ...[+++]

Présentation de pétitions Conformément à l'article 36 du Règlement, des pétitions certifiées correctes par le greffier des pétitions sont présentées: par M. Harb (Ottawa-Centre), une au sujet de la Loi sur le divorce (n 361-1323); par M. Breitkreuz (Yorkton Melville), douze au sujet du contrôle des armes à feu (n 361-1324 à 361-1335); par M. Borotsik (Brandon Souris), une au sujet du contrôle des armes à feu (n 361-1336); par M. O'Reilly (Haliburton Victoria Brock), une au sujet du commerce international (n 361-1337); par M. Elley (Nanaïmo Cowichan), une au sujet du contrôle des armes à feu (n 361-1338); par M. Chrétien (Frontenac ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.ca (v4.0.br)

'internal gun' ->

Date index: 2021-09-07
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