Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange parent teacher conference
Arrange parent teacher conferences
Arranging parent teacher conferences
Canadian Parents-teachers' Organization
Home and school association
Mother organisation
Mother organization
National Congress of Mothers
National Congress of Parents and Teachers
National PTA
PTA
Parent food organism
Parent organisation
Parent organization
Parent-teacher association
Parent-teacher meeting
Parent-teacher organization
Parental micro-organism
Parental organisation
Parental organization
Parents' association
Plan parent teacher conference
Teacher-child-parent approach

Traduction de «parent-teacher organization » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
parent-teacher association [ PTA | parent-teacher organization | home and school association ]

association de parents d'élèves et enseignants [ APE | association de parents et enseignants | association parents-maîtres ]


Canadian Parents-teachers' Organization

Organisation canadienne parents-maîtres


arrange parent teacher conferences | plan parent teacher conference | arrange parent teacher conference | arranging parent teacher conferences

organiser une rencontre parents-enseignants | organiser une réunion parents-professeurs


National Congress of Parents and Teachers [ National PTA | National Congress of Mothers and Parent-Teachers Association | National Congress of Mothers ]

National Congress of Parents and Teachers [ National PTA | National Congress of Mothers and Parent-Teachers Association | National Congress of Mothers ]


parents' association | parent-teacher association | PTA [Abbr.]

Association de parents | AP [Abbr.]


parent-teacher meeting

réunion de parents d'élèves | réunion des parents






parent organization | parent organisation | parental organization | parental organisation | mother organization | mother organisation

organisation accompagnatrice | organisation parent | organisation mère | organisation essaimante | organisation essaimeuse | essaimeur | essaimant


teacher-child-parent approach

collaboration enseignant-enfant-parents | collaboration entre l'enseignant, l'enfant et les parents
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Not every parent-teacher organization has chosen to make that determination in their schools, but the 10 or 12 in the St. John's area which have done that found over 90 per cent support for remaining Catholic schools.

Toutes les organisations de parents et d'enseignants n'ont pas décidé de faire ce genre de recherche dans leurs écoles, mais les 10 ou 12 de la région de St. John's qui l'ont fait ont relevé un appui de plus de 90 p. 100 pour que les écoles restent catholiques.


Simultaneously we've been working with a variety of organizations, such as the Media Awareness Network, that empower parents, teachers, and young people to decipher when they are being exploited or when they are in fact encountering hate, and give some of the tools to parents, teachers, and young people to detect these problems and to avoid them.

Simultanément, nous avons travaillé avec diverses organisations, par exemple le Réseau de sensibilisation aux médias, qui permettent aux parents, aux enseignants et aux jeunes de savoir quand ils sont exploités ou quand ils sont en fait en présence de la haine, et l'on donne certains outils aux parents, aux enseignants et aux jeunes pour détecter ces phénomènes et les éviter.


Our organization is the umbrella group for parent-teacher associations, home and school associations, parent advisory councils, in fact all school-based parent groups by any name.

Notre organisation est une fédération des associations de parents et d'enseignants, des conseils consultatifs de parents et de toutes les associations de parents d'élèves quelle que soit leur désignation.


3. Asks the Commission to continue the debate on ‘New Skills for New Jobs’; points out that, by 2020, 16 million more jobs will need high qualifications and four million more jobs will need medium qualifications, while 12 million fewer jobs will require low qualifications; points out that by 2015 a large majority of jobs, across all sectors, will require ICT skills; calls for this debate to involve all interested parties, including teachers, students, competent professional organizations, relevant NGOs and trade unions, civil society stakeholders, particularly parents’ and students’ associations, and representatives of business;

3. demande à la Commission de continuer à débattre sur "les compétences nouvelles pour des emplois nouveaux"; indique que d'ici 2020, 16 millions d'emplois de plus vont exiger des qualifications de haut niveau et quatre millions d'emplois supplémentaires vont exiger des qualifications moyennes, tandis que 12 millions d'emplois de moins vont exiger des qualifications limitées; souligne que d'ici 2012, une grande majorité d'emplois, tous secteurs confondus, nécessiteront des compétences en matière de TIC; recommande que ce débat fasse intervenir toutes les parties intéressées: les enseignants et les étudiants, les organisations professionnelles co ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. Asks the Commission to continue the debate on ‘New Skills for New Jobs’; points out that, by 2020, 16 million more jobs will need high qualifications and four million more jobs will need medium qualifications, while 12 million fewer jobs will require low qualifications; points out that by 2015 a large majority of jobs, across all sectors, will require ICT skills; calls for this debate to involve all interested parties, including teachers, students, competent professional organizations, relevant NGOs and trade unions, civil society stakeholders, particularly parents' and students' associations, and representatives of business;

3. demande à la Commission de continuer à débattre sur «les compétences nouvelles pour des emplois nouveaux»; indique que d'ici 2020, 16 millions d'emplois de plus vont exiger des qualifications de haut niveau et quatre millions d'emplois supplémentaires vont exiger des qualifications moyennes, tandis que 12 millions d'emplois de moins vont exiger des qualifications limitées; souligne que d'ici 2012, une grande majorité d'emplois, tous secteurs confondus, nécessiteront des compétences en matière de TIC; recommande que ce débat fasse intervenir toutes les parties intéressées: les enseignants et les étudiants, les organisations professionnelles co ...[+++]


3. Asks the Commission to continue the debate on ‘New Skills for New Jobs’; points out that, by 2020, 16 million more jobs will need high qualifications and four million more jobs will need medium qualifications, while 12 million fewer jobs will require low qualifications; points out that by 2015 a large majority of jobs, across all sectors, will require ICT skills; calls for this debate to involve all interested parties, including teachers, students, competent professional organizations, relevant NGOs and trade unions, civil society stakeholders, particularly parents' and students' associations, and representatives of business;

3. demande à la Commission de continuer à débattre sur «les compétences nouvelles pour des emplois nouveaux»; indique que d'ici 2020, 16 millions d'emplois de plus vont exiger des qualifications de haut niveau et quatre millions d'emplois supplémentaires vont exiger des qualifications moyennes, tandis que 12 millions d'emplois de moins vont exiger des qualifications limitées; souligne que d'ici 2012, une grande majorité d'emplois, tous secteurs confondus, nécessiteront des compétences en matière de TIC; recommande que ce débat fasse intervenir toutes les parties intéressées: les enseignants et les étudiants, les organisations professionnelles co ...[+++]


As an individual school board, you would take that wealth of information and with your local teachers, community members and other partners, come up with the programs and supports that you will provide, and then share that out to your parent-teacher organizations.

Ensuite, chaque commission ou conseil scolaire se fonde sur ces informations pour concevoir les programmes et outils de soutien de concert avec le personnel enseignant local, les membres de la collectivité et d'autres partenaires; à terme, ils font parvenir l'information aux associations de parents-enseignants.


Ms Keeping: Yes, but we have had many such things - community organizations, parent-teacher organizations.

Mme Keeping: Oui, mais bien des organismes de ce genre ont été créés ici - des organismes communautaires, des associations de parents et professeurs.


w