Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apprentice teacher
Arrange parent teacher conference
Arrange parent teacher conferences
Arranging parent teacher conferences
Attachment
Attachment of earnings
Develop instructional events for teachers
Distraint
Game See attached Teacher Evaluation rubric
Offer teacher support
Pedagogical training
Plan parent teacher conference
Prepare training events for teachers
Professor
Provide teacher support
Provide training events for teachers
Provides teacher support
Providing teacher support
Relief teacher
Seizure by court order
Seizure of goods
Substitute teacher
Supply teacher
Supply training events for teachers
Teacher
Teacher exchange programme
Teacher exchange scheme
Teacher exchange system
Teacher trainee
Teacher training
Teaching personnel
Teaching profession
Teaching staff
Trainee teacher

Traduction de «see attached teacher » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
arrange parent teacher conferences | plan parent teacher conference | arrange parent teacher conference | arranging parent teacher conferences

organiser une rencontre parents-enseignants | organiser une réunion parents-professeurs


offer teacher support | providing teacher support | provide teacher support | provides teacher support

aider des professeurs | assister des enseignants


develop instructional events for teachers | supply training events for teachers | prepare training events for teachers | provide training events for teachers

préparer des actions de formation pour des enseignants


relief teacher | substitute teacher | supply teacher

enseignant auxiliaire | intervenant extérieur


teacher exchange programme | teacher exchange scheme | teacher exchange system

programme d'échange d'enseignants


apprentice teacher | teacher trainee | trainee teacher

élève-maître | étudiant en pédagogie


teacher training [ pedagogical training ]

formation des enseignants [ formation des formateurs | formation pédagogique ]


teacher [ professor | teaching staff | Teaching profession(STW) | teaching personnel(UNBIS) ]

enseignant [ instituteur | personnel enseignant | professeur ]


seizure of goods [ attachment | attachment of earnings | distraint | seizure by court order ]

saisie de biens [ saisie-arrêt | saisie conservatoire | saisie-exécution | saisie sur salaire ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Game: See attached Teacher Evaluation rubric

Jeu : voir la rubrique ci-jointe d'évaluation par les enseignants


Teacher-directed lesson or brainstorming session of definitions of fact, opinion and bias (see " Concept Definitions" attached).

Leéon sous la direction de l'enseignant(e) ou séance de remue-méninges sur le théme des définitions suivantes : faits, opinions et préjugés (voir la fiche « définitions des concepts » ci-jointe).


22. Considers that curricula, and their content, must be continually updated in order to remain relevant, enhancing the important role of entrepreneurial skills and volunteering in order to support personal development, and stresses that all Member States must attach greater importance to teacher training and provide more resources for it if they are to make significant progress in achieving the Lisbon Strategy targets in the work programme 'Education and training 2010' and promote lifelong learning within the European Union;

22. estime que les cursus d'enseignement, de même que leurs contenus, doivent être réactualisés en permanence afin de demeurer pertinents, en renforçant le rôle majeur des talents d'entrepreneur et du volontariat pour favoriser le développement personnel, et souligne que tous les États membres doivent accorder une plus grande importance et affecter davantage de ressources à la formation des enseignants, afin que des progrès significatifs puissent être accomplis en vue d'atteindre les objectifs de la stratégie de Lisbonne dans le cadre du programme de travail "Éducation et formation 2010", et que l'éducation et la formation tout au long d ...[+++]


22. Considers that curricula, and their content, must be continually updated in order to remain relevant, enhancing the important role of entrepreneurial skills and volunteering in order to support personal development, and stresses that all Member States must attach greater importance to teacher training and provide more resources for it if they are to make significant progress in achieving the Lisbon Strategy targets in the work programme 'Education and training 2010' and promote lifelong learning within the European Union;

22. estime que les cursus d'enseignement, de même que leurs contenus, doivent être réactualisés en permanence afin de demeurer pertinents, en renforçant le rôle majeur des talents d'entrepreneur et du volontariat pour favoriser le développement personnel, et souligne que tous les États membres doivent accorder une plus grande importance et affecter davantage de ressources à la formation des enseignants, afin que des progrès significatifs puissent être accomplis en vue d'atteindre les objectifs de la stratégie de Lisbonne dans le cadre du programme de travail "Éducation et formation 2010", et que l'éducation et la formation tout au long d ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
22. Considers that curricula, and their content, must be continually updated in order to remain relevant, enhancing the important role of entrepreneurial skills and volunteering in order to support personal development, and stresses that all Member States must attach greater importance to teacher training and provide more resources for it if they are to make significant progress in achieving the Lisbon Strategy targets in the work programme 'Education and training 2010' and promote lifelong learning within the European Union;

22. estime que les cursus d'enseignement, de même que leurs contenus, doivent être réactualisés en permanence afin de demeurer pertinents et souligne que tous les États membres doivent accorder une plus grande importance et affecter davantage de ressources à la formation des enseignants, afin que des progrès significatifs puissent être accomplis en vue d'atteindre les objectifs "Éducation et formation 2010" de la stratégie de Lisbonne, et que l'éducation et la formation tout au long de la vie puissent être renforcées dans l'Union européenne;


4. Emphasises that Member States must attach greater importance and allocate more resources to teacher training if significant progress is to be made in achieving the Lisbon Strategy's Education and Training 2010 objectives, namely that the quality of education is to be boosted, and that lifelong learning is to be reinforced across the Union;

4. souligne que les États membres doivent donner une plus grande importance et affecter davantage de ressources à la formation des enseignants, afin que des progrès considérables puissent être réalisés en vue d'atteindre les objectifs "Éducation et formation 2010" de la stratégie de Lisbonne, à savoir qu'il soit possible d'améliorer l'enseignement et que l'éducation et la formation tout au long de la vie puissent être renforcées dans toute l'Union;


4. Emphasises that Member States must attach greater importance and allocate more resources to teacher training if significant progress is to be made in achieving the Lisbon strategy's 'Education and Training 2010' objectives, namely that the quality of education is to be boosted, and that lifelong learning is to be reinforced across the Union;

4. souligne que les États membres doivent donner une plus grande importance et affecter davantage de ressources à la formation des enseignants, afin que des progrès considérables puissent être réalisés en vue d'atteindre les objectifs "Éducation et formation 2010" de la stratégie de Lisbonne, qu'il soit possible d'améliorer l'enseignement et que l'éducation et la formation tout au long de la vie puissent être renforcées dans toute l'Union;


Of new cases opened concerning problems arising from Member States' recognition of self-employed people's qualifications, on the basis of direct complaints, cases referred by the European Parliament's Petitions Committee and the Commission's own initiative, the largest categories concerned legal professions, teachers and nurses (see table attached).

En ce qui concerne les problèmes liés à la reconnaissance des titres des professions libérales par les États membres, la plupart des nouveaux cas ouverts - sur la base de plaintes directes, sur intervention de la commission des pétitions du Parlement européen ou à l'initiative de la Commission elle-même - ont porté sur les professions juridiques, les enseignants et les infirmiers (voir tableau qui suit).


The confirmed success of ERASMUS and LINGUA (Action II) (1), as evidence by the results of the 1994-1995 selection process, clearly reflect the importance attached by all those involved in higher education (students, teachers and establishments) to transnational cooperation as an effective means of developing quality education in the Community to facilitate the social and occupational integration of young people in tomorrow's Europe.

Le succès confirmé d'ERASMUS et LINGUA (Action II) (1) , comme en témoignent les résultats de la sélection 1994-1995, reflète clairement l'importance qu'accordent tous les acteurs de l'enseignement supérieur (étudiants, enseignants, établissements) à la coopération transnationale comme moyen efficace de développement d'une éducation de qualité dans la Communauté, facilitant l'insertion sociale et professionnelle des jeunes dans l'Europe de demain.


Having been invited to express their views on the use of the financial resources now available for the programme, in particular on the relative importance to be attached to each of the four sub-programmes (Comenius, Erasmus, Leonardo da Vinci and Grundtvig) (8959/06), the delegations expressed broad agreement with the proposal tabled by the Commission while underlining the importance that should be given to adult learning (Grundtvig) and to mobility, notably that of teachers and resea ...[+++]

Invitées à faire connaître leur opinion sur l'utilisation des ressources financières disponibles, notamment sur l'importance relative à accorder à chacun des quatre sous-programmes (Comenius, Erasmus, Leonardo da Vinci et Grundtvig) (doc. 8959/06), les délégations ont, dans une large mesure, marqué leur accord sur la proposition présentée par la Commission , tout en soulignant l'importance qu'il conviendrait d'accorder à l'éducation des adultes (Grundtvig) et à la mobilité, notamment celle des enseignants et des chercheurs (Leonardo).


w