Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ACFTS
AIESS
Association canadienne des écoles de service social
Association internationale des écoles de service social
Comité international des écoles de service social
Comité national des écoles de service social
Congrès international des écoles de service social
école de service social
école de travail social

Traduction de «Congrès international des écoles de service social » (Français → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Congrès international des écoles de service social

International Congress of Schools of Social Work


Association internationale des écoles de service social [ AIESS | Comité international des écoles de service social ]

International Association of Schools of Social Work [ IASSW | International Committee of Schools of Social Work ]


Association internationale des écoles de service social | AIESS [Abbr.]

International Association of Schools of Social Work | IASSW [Abbr.]




Association internationale des écoles de service social

International Association of Schools of Social Work


Association canadienne pour la formation en travail social [ ACFTS | Association canadienne des écoles de service social | Comité national des écoles de service social ]

Canadian Association for Social Work Education [ CASWE | Canadian Association of Schools of Social Work | National Committee of Schools of Social Work ]


école de service social | école de travail social

social-work school
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
D. considérant que des responsables de mouvements étudiants, tels que Sairam Rivas, président du centre étudiant de l'école d'action sociale de l'Université centrale du Venezuela, Cristian Gil et Manuel Cotiz ont été injustement détenus pendant plus de 120 jours dans des locaux appartenant au Service des renseignements bolivarien, où ils ont été torturés et mal traités à la suite des manifestations qui se sont ...[+++]

D. whereas student leaders such as Sairam Rivas, President of the Students’ Centre of the School of Social Work at the Central University of Venezuela, Cristian Gil and Manuel Cotiz have been unjustly held on premises belonging to the Bolivarian Intelligence Service for more than 120 days and have been subjected to torture and ill-treatment in connection with the protests that took place between February and May 2014, having been accused of the offences of instigating crimes and using minors to commit crimes;


D. considérant que des responsables de mouvements étudiants, tels que Sairam Rivas, président du centre étudiant de l'école d'action sociale de l'Université centrale du Venezuela, Cristian Gil et Manuel Cotiz ont été injustement détenus pendant plus de 120 jours dans des locaux appartenant au Service des renseignements bolivarien, où ils ont été torturés et mal traités à la suite des manifestations qui se sont ...[+++]

D. whereas student leaders such as Sairam Rivas, President of the Students’ Centre of the School of Social Work at the Central University of Venezuela, Cristian Gil and Manuel Cotiz have been unjustly held on premises belonging to the Bolivarian Intelligence Service for more than 120 days and have been subjected to torture and ill-treatment in connection with the protests that took place between February and May 2014, having been accused of the offences of instigating crimes and using minors to commit crimes;


Il s’agit notamment de la coopération avec les services locaux, les organisations sociales, les entreprises et les universités, mais aussi de la coopération au sein même des écoles.

This includes cooperation with local services, community organisations, businesses and universities, but also cooperation within schools.


considérant que certains groupes armés s'opposent à l'enseignement laïc et à l'éducation des filles, et refusent que les filles soient soignées par un personnel médical masculin, ce qui les empêche de fait d'accéder à ces services; que le climat général d'insécurité qui résulte des conflits empêche également les enfants, les enseignants et le personnel médical de se rendre à l'école ou de demander une assistance médicale; que les ...[+++]

whereas some armed groups are opposed to secular and girls’ education, or to girls being treated by male medical personnel, and therefore hamper access to these services; whereas a general climate of insecurity as a result of conflict also prevents children, teachers and medical personnel from attending school or seeking medical assistance; whereas women and children face heightened risks as a result of displacement and the breakdown of normal protection and support structures; whereas international ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Si c’est vraiment le dumping social que vous avez en ligne de mire, vous devez insister pour que les opérateurs internes effectuent 100% des services eux-mêmes sans leur permettre de recourir à des sous-traitants meilleur marché.

If you really have social dumping in your sights then you need to insist that internal operators perform 100% of the services themselves and do not make use of cheaper subcontractors.


Si c’est vraiment le dumping social que vous avez en ligne de mire, vous devez insister pour que les opérateurs internes effectuent 100% des services eux-mêmes sans leur permettre de recourir à des sous-traitants meilleur marché.

If you really have social dumping in your sights then you need to insist that internal operators perform 100% of the services themselves and do not make use of cheaper subcontractors.


les conclusions du Conseil et des représentants des gouvernements des États membres réunis au sein du Conseil, du 14 novembre 2006, sur l'efficacité et l'équité dans l'éducation et la formation, qui indiquaient que «la motivation, les qualifications et les compétences des enseignants, des formateurs, des autres membres du personnel enseignant et des services d'orientation et d'aide sociale, ainsi que la qualide la direction des ...[+++]

The conclusions of the Council and the Representatives of the Governments of the Member States, meeting within the Council, of 14 November 2006 on efficiency and equity in education and training, which stated that ‘the motivation, skills and competences of teachers, trainers, other teaching staff and guidance and welfare services, as well as the quality of school leadership, are key factors in achieving high quality learning outcomes’ and that ‘the efforts of teaching staff should be supported by continuous professional development’.


La Communauté devrait assurer l'élaboration commune de stratégies visant à développer la compétitivité dans l'industrie et les services ainsi qu'à promouvoir les meilleures pratiques relatives à l'environnement et à la culture de l'entreprise, y compris les qualifications, la responsabilité sociale et l'égalité des chances, de même que promouvoir l'éducation et la formation continue, de l'école jusqu'à l ...[+++]

The Community should provide for the common development of competitiveness strategies for industrial and service sectors, and for the promotion of best practices in relation to an entrepreneurial environment and culture, including skills, corporate social responsibility and equal gender opportunity, and promote through, inter alia, education and continuous training, and from school to higher education, the emergence of young entrepreneurs.


Ceux-ci devraient rassembler les collectivités locales, les écoles, les universités, d'autres prestataires de services d'éducation et de formation et les services associés tels que les services d'information et d'orientation, les centres de recherche, les entreprises (dans le cadre de leur responsabilité sociale) ...[+++]

These should include local authorities, schools, universities, other learning providers and related services such as information, guidance and counselling, research centres, enterprises (as part of their corporate social responsibility), public employment services, NGOs working at the local level (e.g. voluntary and community organisations), representatives of particular groups of (potential) learners [22], and actors dealing with ...[+++]


Ces particularités conviennent à une organisation comme celle de l'économie sociale où sont combinés les avantages du secteur privé (contrôle des coûts, organisation interne souple, offre de services personnalisés) et certaines exigences éthiques du service public.

These characteristics make personal services well suited to the methods of organization of the social economy, which combines the advantages of the private sector (cost control, flexible internal organisation and provision of personalised services) with some of the ethical obligations of public service.




datacenter (12): www.wordscope.ca (v4.0.br)

Congrès international des écoles de service social ->

Date index: 2022-11-04
w