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Alignement parallèle
E1
Estrone
Niveau d'énergie inférieure
Niveau de basse énergie
Oestrone
Syndrome d'Edwards
Trisomie 18
Trisomie E1
Vitesse E1

Translation of "E1 " (French → English) :

TERMINOLOGY
see also In-Context Translations below




alignement parallèle | niveau d'énergie inférieure | niveau de basse énergie | E1

parallel alignment | lower-energy level


syndrome d'Edwards | trisomie 18 | trisomie E1

Edward's syndrome | trisomy 16-18 syndrome | trisomy 18 syndrome | trisomy E syndrome | trisomy 16-18 | trisomy 18 | trisomy E




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
MODULE E1: ASSURANCE DE LA QUALITÉ DE L'INSPECTION FINALE ET DE L'ESSAI DES INSTRUMENTS

MODULE E1: QUALITY ASSURANCE OF FINAL INSTRUMENT INSPECTION AND TESTING


Il est entendu Que la lettre adressée au ministre de l'Environnement et la pétition pour une évaluation environnementale fédérale du site d'enfouissement des déchets projeté à la mine Adams, fournis par la Campagne contre la mine Adams, soient déposés auprès du greffier (pièces 5900-2.36/E1/SS-1,22 «3» et 5900-2.36/E1/SS-1,22 «4»).

It was agreed That the letter addressed to the Minister of the Environment and the document entitled: " Petition for a Federal Environment Assessment of a Proposed Landfill at the Adams Mine," provided by the Campaign Against the Adams Mine, be tabled and filed as an exhibit 5900-2.36/E1/SS-1, 22 " 3" and 5900-2.36/E1/SS-1, 22 " 4" .


1.3.3. a) Les environnements électromagnétiques sont répartis entre les classes E1, E2 et E3 définies ci-après, à moins qu'il n'en soit disposé autrement dans les annexes spécifiques applicables aux instruments.

1.3.3 (a) Electromagnetic environments are classified into classes E1, E2 or E3 as described below, unless otherwise laid down in the appropriate instrument-specific annexes.


35. condamne la décision prise par le gouvernement israélien le 2 décembre 2012 de construire 3 000 nouveaux logements de colons en Cisjordanie et à Jérusalem-Est, en particulier dans la zone E1, projet qui, s'il est réalisé, couperait la Cisjordanie en deux; souligne que cette décision menace de compromettre la solution des deux États; se félicite de la mission d'information internationale sur les implantations israéliennes dans les territoires palestiniens occupés instituée lors de la 19 session du Conseil des droits de l'homme des Nations unies; déplore qu'Israël ait cessé de coopérer avec le Conseil des droits de l'homme des Natio ...[+++]

35. Condemns the decision taken by the Israeli Government on 2 December 2012 to construct 3 000 new settlement units in the West Bank and East Jerusalem, in particular in the E1 area which, if carried out, would cut the West Bank in two; stresses that this decision threatens to undermine the two-state solution; welcomes the international fact-finding mission on Israeli settlements in the occupied Palestinian territory established during the UNHRC’s 19th session; regrets the fact that Israel has cut off cooperation with the UNHRC since then, as well as its non-submission, when a new fact-finding commission on Israeli settlements was an ...[+++]


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31. condamne la décision prise par le gouvernement israélien le 12 décembre 2012 de construire 3 000 nouveaux logements de colons en Cisjordanie et à Jérusalem-Est, en particulier dans la zone E1; projet qui, s'il est réalisé, couperait la Cisjordanie en deux; souligne que la politique d'implantation du gouvernement israélien sape le droit international et la viabilité d'une solution fondée sur deux États; se félicite de la mission d'information internationale sur les implantations israéliennes dans les territoires palestiniens occupés instituée lors de la dix-neuvième session du Conseil des droits de l'homme des Nations unies et atte ...[+++]

31. Condemns the decision taken by the Israeli Government on 2 December 2012 to construct 3000 new settlement units in the West Bank and East Jerusalem, in particular in the E1 area, which, if realised, would cut the West Bank in two; stresses that the settlement policy of the Israeli Government undermines international law and the viability of a two-state solution; welcomes the international fact-finding mission on Israeli settlements in the occupied Palestinian territories established at the UNHRC’s 19th session, and looks forward to its reporting back at the UNHRC’s 22nd session;


36. condamne la décision prise par le gouvernement israélien le 12 décembre 2012 de construire 3 000 nouveaux logements de colons en Cisjordanie et à Jérusalem-Est, en particulier dans la zone E1; projet qui, s'il est réalisé, couperait la Cisjordanie en deux; souligne que cette décision menace de compromettre la solution des deux États; se félicite de la mission d'information internationale sur les implantations israéliennes dans les territoires palestiniens occupés instituée lors de la 19 session du Conseil des droits de l'homme des Nations unies et attend avec intérêt son rapport à la 22 session du Conseil des droits de l'homme des ...[+++]

36. Condemns the decision taken by the Israeli Government on 2 December 2012 to construct 3 000 new settlement units in the West Bank and East Jerusalem, particularly in the E1 area which, if realised, would cut the West Bank in two; stresses that this decision threatens to undermine the two-state solution; welcomes the international fact-finding mission on Israeli settlements in the occupied Palestinian territory established during the 19th UNHRC session, and looks forward to its reporting back during the 22nd session; deplores the decision by Israel to become the first state not to cooperate with the UPR and is concerned about the p ...[+++]


Le ministre dépose les lettres qu'il a écrites (Pièce no 5900-1.37/E1-C-33, 22 «1») et les documents concernant l'Office des eaux des Territoires du Nord-Ouest (Pièce no 5900-1.37/ E1-C-33-22 «2»).

The Minister tabled letters that he wrote, which was filed as exhibit no. 5900-1.37/E1-C-33, 22 " 1" and documents regarding the Northwest Territories Water Board, which was filed as exhibit no. 5900-1.37/E1-C-33-22 " 2" .m


Les témoins déposent les documents suivants auprès du greffier du comité: (1) Regulatory Policy 1995 (pièce 5900 E1/C-32, 20 «5») et (2) Bill C-32, Part 5 Assessing Existing Substances and Controlling Toxics (pièce 5900 E1/C-32, 20 «6»).

The witnesses tabled the following documents with the Clerk of the Committee: (1) Regulatory Policy 1995, filed as Exhibit No. 5900 E1/C-32, 20 " 5" and (2) Bill C-32 Part 5 Assessing Existing Substances and Controlling Toxics, filed as Exhibit No. 5900 E1/C-32, 20 " 6" .


Les témoins déposent les documents que voici auprès du greffier du comité: (1) «Key Amendments to Bill C-32: Wording Before and After Report Stage in the House of Commons», (pièce 5900 E1/C-32, 19 " 2" ); et (2) «Draft Protocol to the Convention on Long-Range Transboundary Air Pollution on Persistent Organic Pollutants» ( pièce 5900 E1/C-32, 19 " 3" ).

The witnesses tabled the following documents with the Clerk of the Committee: (1) " Key Amendments to Bill C-32: Wording Before and After Report Stage in the House of Commons" , filed as Exhibit No. 5900 E1/C-32, 19 " 2" ; and (2) " Draft Protocol to the Convention on Long-Range Transboundary Air Pollution on Persistent Organic Pollutants" , filed as Exhibit No. 5900 E1/C-32, 19 " 3" .


L'honorable sénateur Spivak dépose les documents suivants auprès de la greffière: correspondance reçue à l'appui du contrôle de l'activité des motomarines, pièce 5900-2.37/E1-S-10, 10 «1» et diverses coupures de presse au sujet des motomarines et du projet de loi, portant le numéro 5900-2.37/E1-10, 10 «2».

The Honourable Senator Spivak tabled the following documents with the Clerk: correspondence received supporting control over PWC activity, filed as Exhibit 5900-2.37/E1-S-10, 10 ``1''; and miscellaneous press clippings related to personal watercraft and to the legislation, filed as Exhibit 5900-2.37/E1-S-10, 10 ``2''.




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Date index: 2021-08-16
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